سلام
من پسری 27 ساله هستم که این ویژگی ها رو دارم به این دلیل میگم که بهتر راهنماییم کنین.
پاک موندم... اخلاقیات رو رعایت میکنم... با کوچکترین کار اشتباهی عذاب وجدان میگیرم... مهربونم... تا جایی که میتونم دستورات دین رو رعایت میکنم.
زندگی کردن تو این اجتماع برای من خیلی سخت شده... انواع خیانت ها رو میبینم تو مهمونی... تو خیابون... محل کار... تو دانشگاه... تو گوشی موبایل... مجرد... متاهل... بزرگ... کوچیک و ...
من دوست دارم ازدواج کنم تا به آرامش برسم ولی وقتی این چیز ها رو میبینم استرس تمام وجودم رو میگیره... وقتی خودم رو جای کسی که بهش خیانت شده میزارم حالم از تمام دنیا بهم میخوره...
بعضی وقت ها شده بزرگتر ها رو نصیحت میکنم اصلا این چه جامعه ای شده همه چی برعکسه... من که پاک موندم اگه دچار این مشکلات بشم که زندگیمو باختم پس چرا ازدواج کنم؟ تو همین وبلاگ هم از این سوالات مطرح شده طرف میگه ازدواج کردم هیچ مشکلی هم ندارم ولی هنوز تو فکر دوست پسرم هستم... یکی دیگه گفته شوهرم بهم خیانت کرده... آدم این چیز ها رو میشنوه دیگه امیدی براش نمیمونه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)