سلام
من از کودکی آرزوی رفتن به دانشکده افسری رو داشتم .کنکور دادم سراسری قبول شدم اما نرفتم که برم دانشکده افسری . اما چی شد نیرو انتظامی قبولم نکرد چون قدم زیر ۱۷۰ بود قد من ۱۶۷ بود سپاه رو هم که هر کاری کردم نتونستم برم موند فقط ارتش که اون هم اونجاییش که میخواستم رو فقط از دیپلم ریاضی و تجربی میگرفتن .
گفتم یه سال صبر کنم شاید تونستم برم سپاه که البته نشد و من دوباره کنکور دادم و به لطف کارای مسخره سنجش اینبار ازاد قبول شدم بگذریم که چه جوری کس و ناکس منو مسخره کردن .
انگار خودشون همه تو اکسفورد بودن . من ترم دو به صورت خیلی اتفاقی با دختری همکلاسی شدم و شدیدا عشق این دختر منو ازار میده اخه هیچگونه کفویتی نداریم  و من هر کاری میکنم از ذهنم خارجش کنم نمیشه .
عین ویروس افتاده تو وجودم هر کاری میکنم بهش فکر نکنم نمیشه  و این شدیدا داره آزارم میده . حالا من چند وقت پیش یه پارتی پیدا کردم که میتونه منو ببره ارتش قبلا هم میخواست این کار رو بکنه که مهلت استخدامش تموم شده بود ولی امسال میتونه اینکار رو بکنه البته پدر باید ازش بخواد چون از دوستان پدرمه .

من تو دانشگاه وضع خوبی ندارم چه از نظر درسی و چه از نظر روحی  به نظر شما من چگونه اون دختر رو فراموش کنم و آیا درسته که از پدرم بخوام با دوستش صحبت کنه که پارتیم بشه

مرتبط:

پارتی بازی آری یا خیر؟

درآمد شغلی که با پارتی بازی جور شده حرامه؟

با پارتی بازی وارد کلاس زبان شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)