سلام
من یک سوال دارم در مورد انتخاب کتاب و کتاب خوانی . من به کتاب خواندن علاقه زیادی دارم اما در انتخاب کتاب دچار مشکلم . من تقریبا به همه زمینه ها علاقه دارم به طور مثال یه کتاب تاریخی رو با همون اشتیاقی مطالعه می کنم که یک کتاب اختصاصی یا حتی رمان  رو میخونم.

یعنی علاقه دارم در هر زمینه ای یک اطلاعات نسبی بدست بیارم و این موضوع انتخاب کتاب رو برام سخت میکنه و احساس میکنم در مطالعه کتاب نظم و ترتیب خاصی ندارم.

می خواستم ازتون راهنمایی بگیرم که شما در وهله اول معیارتون برای انتخاب کتاب چه چیزی هست؟ مورد دوم اینکه چه طور یک کتاب رو می شناسید و از وجودش مطلع میشید؟  و در آخر اینکه آیا در انتخاب و مطالعه کتاب از نظم خاصی پیروی می کنید؟؟

ممنون 


مرتبط:

ترویج فرهنگ کتابخوانی 

صفحه پیشنهاد پست برای معرفی کتاب

معرفی کتاب و بحث و گفتگو راجع به کتاب ها

صفحه کتاب خوان های خانواده برتر

فاجعه کتاب نخوندن ما ایرانی ها چقدر واقعیه ؟

پیوستن به کمپین کتابخانه ی امید

بهترین کتابی که خوندید چی بوده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)