سلام یه مشورت می خواستم راجع به خریدن حلقه ازدواج
میگن طلا به مرد حرومه بعد من خودم تصمیم گرفتم حلقه های ازدواجمو نقره بردارم
اما دو تا سوال دارم :
من علاقه خیلی زیادی به شرف شمس عقیق و نگین سبز و سفید (من اسم نگین سبز و سفید رو نمیدونم ) دارم اگر کسی اسم اینا رو می دونه بگه ، بعد خیلی دوست دارم حلقه ازدواجمو جوری کار کنن که این ۴ تا نگین بصورت خیلی ریز بجای این نگین درخشان ها کار بشه
همچین چیزی میشه ؟ خجالت می کشم برم از نقره فروشی ها بپرسم..
و اینکه من می خوام نقره بر دارم برای خاطر اینه که همسرم بتونه حلقه بندازه دستش که طلا نباشه بهش حروم باشه
این خنده دار نیست؟
بد نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)