یه سوال دارم
من سه ساله در گیرو دار طلاقم ولی همسرم همکاری نمیکنه با اینکه خودش منو ترک کرد نه حاضره زندگی کنه و نه حاضره طلاقم بده مهریه ام هم کمه با این که بخشیدم باز طلاق نمیده
 به نظر شما چند دلیل میتونه داشته باشه ؟
آیا میخواد منو زجر بده تا نتونم ازدواج مجدد کنم
آیا میخواد حق وحقوقم رو نده
آیا هنوز نسبت به من غیرت داره
آیا پشیمون شده ولی غرورش اجازه نمیده
چرا طلاق نمیده مطمئنم دوستم نداره برای اینکه ترکم کرد اون هم فقط به خاطر دخالت های خانواده ها


پیشنهاد :

شوهرم به خاطر اینکه مهریه نده اقدامی واسه طلاق نمی کنه

شوهرم طلاقم نمیده ، راه دیگه ای برای جدا شدن هست ؟

برای طلاق اقدام کردم ولی شوهرم دادگاه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)