سلام

لطفاً آقایون حتما نظر بدهند. یک سال هست که درگیر این موضوع هستم و الآن واقعاً از شما نظر می خوام شاید راه حلی ایجاد بشه برام.

من یه دختری هستم که مشغول تحصیلات مهندسی عمران برای گرایش سازه هستم. خب قرار هست در آینده ای نزدیک مشغول طراحی ساختمان های گوناگون در تهران باشم. بسیار بسیار به این شغل علاقه مند هستم و با وجود اینکه می دونم لااقل در ۷_۸ سال اولیه کاری، درآمد آنچنانی نخواهم داشت، امّا به عشق عمران و هدفی که دارم، می خوام تمام سختی ها را تحمل کنم. همین الآن هم کلی براش وقت صرف کردم در حالی که کمتر کسی در محیط دانشگاه من به فکر این چیزها بوده. کلی رویای بزرگ تو سرم هست و از به چالش کشیدن ذهنم لذّت می برم و اگه بیکار بخوام باشم قطعا افسردگی می گیرم ...

مشکل و دغدغه اصلی من اینه که اون قدر به این شغل علاقه مند هستم که گاهی میگم ای کاش می شد منم عین مردان از صبح تا شب درگیرش باشم و دیگه حواسم به بچه به دنیا آوردن و آشپزی و نظافت نباشه! ولی اگه منطقی نگاه کنم باید در کنار شغل خودم، این کار ها رو هم انجام بدم و راه فرار نداره.

امّا من آینده ای رو برای خودم می بینم که بعد ازدواج خیلی نمی تونم به خونه زندگی برسم مگر اینکه همسری داشته باشم که واقعاً کمک کنه تو کارهای مختلف حتی آشپزی بلد باشه. خب قراره از صبح تا عصر بیرون باشم و بعدش تو خونه هم گاهی درگیر هستم. 

محیط شغلم هم مردونه هست ولی این هم بگم که من مذهبی هستم و تا الآن خیلی مراقب رفتار آقایون با خودم بودم و حدود رو رعایت می کردم.

ماجرا از جایی آغاز شد که من خیلی از خواستگارانم رو رد کردم برای اینکه نخواستم حواسم پرت بشه و مشغله هام زیاد بشه که مانع رویاهام بشن.

امّا؛

الآن من یه خواستگار دارم که حقوقش ماهی ۱۵ میلیون هست. ۳_۴ سال ازم بزرگتره و این هم می دونم که حقوقش بیشتر هم میشه. همه جوره مناسب منه. این ها رو گفتم که بدونین مشکل مالی هم حتی ندارم در ازدواجم. ولی باز هم می خوام خودم کار کنم اون هم به خاطر علاقه م و می دونم بعد چندین سال سابقه، یه درآمد خیلی بالایی خواهم داشت ( با توجه به اهدافم)

حالا آقایون بگن اگه شما جای خواستگار من بودین و این ها رو متوجه میشدین، دل تون می خواست با چنین دختری ازدواج کنید؟ اگه نه، چه شرایطی میذاشتین تا مشکل حل بشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)