سلام

دخترم ۲۰ ساله هستم خیلی ریزه میزه و بی بی فیسم، قد ۱۵۲ وزن ۴۳ ، هر کی منو می بینه میگه ۱۴ ۱۵ سالته!؟

حتی وقتی که میگم ۲۰ ساله هستم میگن دروغ میگی، حتی فامیل هامون از شهر دیگه اومده بودن می گفتند بگو ۱۳ نگو ۲۰ به مردم باور نمی کنن، بی‌بی فیسی خوبه ولی دیگه بیش از حد اعتماد به نفس رو از بین می بره

قیافه م خوبه به گفته اطرافیان خوشگل متوسط نه از اون ها که ببینی غش وضعف کنی نه،ولی خوشگل، فیسم بچگونه، هیکلم همین طور و قد کوتاه، واقعاً دیگه اعتماد به نفسم هی رفته رفته داره کم میشه.

حتی بیرون خجالت می کشم تنها برم می ترسم که وسی اذیتم کنه به خاطر اینکه فکر کنه بچه م، این که پسر ۱۲  ۱۳ ساله بهت متلک بگه فکر کنه هم سنش هستی خدایی زور نیست.

اهل دوستی نیستم ولی با این شرایط نمی دونم ازدواج برای من اصلاً میشه، نه اینکه حالا منتظر ازدواج باشم هدف زندگیم باشه نه! ولی اینکه بقیه همسنات ازدواج دارن می کنن یا خواستگار فلان دارن تو هم تو دلت خالی میشه که چرا پس من ندارم عیب و ایراد چیه و همین اعتماد به نفست رو خورد می کنه.

پسرها که کلا فکر می کنن من بچه م به خاطر ظاهرم و کلا تو لیست فکر نکنم باشم. به خاطر قد کوتاهم خواستگار نداشته باشم. 

با مامانم صحبت کردم گفت ما می گیم دخترمون قصد ازدواج نداره و اصلاً حرفش رو نزنید این جور نیست که تو فکر می کنی ولی خوب فکرهای تو ذهنم رو نمی تونم قانع کنم که چطور تو سنی که من هستم دخترها بیشترین خواستگار رو دارن، مثل دوستانم که خیلی بیشتر خواستگار دارن با شرایط پایین تر از من مثلا ماهی چند تا و ... اون وقت من کلا ۳،۴ تا بیشتر نداشتم کلا که به مامانم گفتن رد کرده عجیب نیست.

البته این هم بگم به خاطر درسم که پشت کنکور موندم تو جامعه نیستم زیاد، کلا ذهنیتم بهم خورده نمی دونم چی درسته چی غلط میشه راهنماییم کنبد.

بعضی اوقات از خودم بدام میاد واقعاً شاید حتی این حرف ها به نظرتون مسخره باشه ولی ذهن منو بهم ریخته واعتماد به نفسم رو پایین آورده بدجور.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)