سلام

برام سوال شده بود که آیا همه خانم‌های چادری، سیاسی اند؟ همین جا بگم که خودم هم می دونم همه شون سیاسی نیستن، ولی اگر اینجا کسی خانم چادری‌ای رو میشناسه یا خانم چادری‌ای داره این پست رو می خونه ممنون میشم بگه در چه سطحی از اعتقادات سیاسی قرار داره (خب نمی تونم برم تو خیابون هر خانمی که دیدم ازش این سوال رو بپرسم، پس لطفاً بهم حق بدید چرا اینجا این موضوع رو بیان کردم) 

حالا منظور من از سیاسی چیه؟ منظورم این نیست که حتماً طرفدار یه حذب خاصی باشه و.... تعریف من شامل این دسته از افراد میشه: 

۱-کسایی که معمولاً توی بحث سیاسی شرکت می کنن و اظهار نظرهای یک طرفه می کنن (مثلا یکی تحت هر شرایطی میگه فلان عقیده سیاسی درسته و باید عملی شه) 

۲-کسایی که خیلی زیاد به یک نظام حاکم بر جامعه علاقه دارند (منظورم علاقه به وطن نیستش ها، منظورم اینه کلاً و همیشه به این نوع نظام علاقه دارند، یا اینکه کلاً و همیشه از این نوع نظام بیزارند) 

دیگه فکر کنم تا همین جا منظورم رو فهمیدید، کلاً من آدمی هستم که راجع به مسائل سیاسی (بنابر یک سری عقاید شخصی) بی طرفم (مگر اینکه حکومتی مخالف اسلام بر جامعه حاکم شه) 

و برای ازدواج می‌خواستم بدونم که خانم‌های چادری چه مقدارشون بی طرفن؟ اصلاً تا چه حد در این مورد نظر دارند؟ 

خواهشاً نیاید بگید که برای هر کس متفاوته و اینها چون خودم هم می دونم، می‌خواستم اگر کسی خانم چادری می‌شناسه یا خودشون چادری هستن نظرشون رو بگن

خواهشاً اگر کسی ناراحت شد ما رو ببخشه، لطفاً منو درک کنید که خیلی طبیعی هست که راجع به اعتقادات سیاسی شما هیچ ایده‌ای نداشته باشم، برای امر خیر این سوال رو مطرح کردم وگرنه نمی خوام بگم که خانم‌های چادری همه شون فلان و بسار و... 

در کل اگر کسی ناراحت شد حلال کنه و بذاره به حساب حماقت بنده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)