سلام و وقت همگی بخیر

من یک پسر دانشجو هستم و به یک دختر خانم چادری دانشکدمون که موهاش رو بیرون میگذاره حدود 4 سال هست که علاقه مندم ولی ایشون از علاقه‌ی من خبر نداره و علت اینکه اقدامی نکردم و تا حالا باهاش حرف نزدم این بوده که نمی‌خواستم از لحاظ درسی و فکری دچار مشکلاتی بشوند و خوب چون هم دیگر رو همیشه می‌دیدم ممکن بود روی ذهن ایشون تاثیر بگذاره. هر چند خودم دچار مشکلات فکری و عشقی و درسی شدم و حتی یک بار مریض شدم ولی خوب دیگه چه میشه کرد. منتظر هستم که هم درس من و هم درس ایشون توی دوره کارشناسی تموم بشه و بعد فقط شانسمو امتحان کنم.

خودم از خانواده مذهبی هستم و حافظ قرآنم و توی هیچ کدوم از خانواده مون این مدل چادری نیست.

خیلی به ایشون علاقه مندم ولی علاقه‌ی من باعث نشد پا روی عقایدی که داشتم بگذارم.

یه مدت هم دوران کرونا بود که کلاً دور بودیم ولی دوباره الآن می بینم شون نمی تونم از ذهنم پاکشون کنم.

از لحاظ شرایط ازدواج خودم هنوز شغلی ندارم ولی پدرم می تونه تا حدی شرایط مالی رو فراهم کنه.

یه مطلب دیگه هم در مورد ایشون احساس می‌کنم که توی این 4 سال به نسبت قبل تغییرش به سمتی که من دلم می خواسته نبوده یعنی اون اوایل موشون فقط پیدا بود چادر بسته بود و عکس پروفایل نمی‌گذاشتن ولی الآن می بینم چادر جلو باز می پوشند عکس پروفایل از خودشون میگذارن و حتی گاهاً هم دیدم با پسرها گرم می گیرند.

سوال من اینه که اولاً عقاید فکری که این تیپ خاص از دختران چادری دارند، چرا اصیل نیست؟ و اینکه آیا من می تونم امید داشته باشم که ایشون که خب به هر حال بعضی عقاید مذهبی رو دارند قابل تغییر باشند؟ (مثلاً باهاشون صحبت کنم و دیدگاهاشون رو عوض کنم) و اینکه اگر ایشون هم در این زمینه به سمت دیدگاه من استقبال کردند چقدر می تونم به حرف شون اعتماد داشته باشم که به اعتقاد قلبی رسیده باشند؟ (یعنی مثلاً حالا جلو من حجاب چادری کامل داشته باشه نه، واقعاً از ته قلبشون به اون عقیده‌ی اصیل چاردی با حجاب برسند) 

ممنون میشم از همه افراد اگر تجربه‌ای در این زمینه دارند بفرمایند

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)