سلام 

من دختری هستم که سال پیش در مقطع ارشد در شهری غیر از محل سکونتم پذیرفته شدم. رشته‌ای که قبول شدم را خیلی دوست داشتم. خانواده ام به این دلیل که دانشگاهم شهر دیگر بود، مخالفت کردند ولی چون سال پیش به خاطر کرونا دانشگاه‌ها مجازی شد، اجازه تحصیل به من دادند.

متأسفانه امسال دانشگاه حضوری شده و خانواده نگذاشتند من در چند هفته ابتدایی دانشگاه شرکت کنم. الآن هر چه اصرار می‌کنم که بگذارند حداقل یک جلسه بروم، قبول نمی کنند.

البته مشکلات دیگری هم هست، اینکه دانشگاهم خوابگاه ندارد و این بزرگترین معضل است و حتی حاضر نیست با اعتباری که دارد برای دانشجویانش خوابگاه دیگر دانشگاه‌ها را فراهم کند و اگر من بخواهم برای هر هفته در رفت و آمد باشم، کلی هزینه می شود.

دوم اینکه همکلاسی هایم خیلی اخلاق بدی دارند و حتی حاضر نیستند خبر تعطیلی یک کلاس را به همدیگر بدهند، چه برسد به جزوه و ...

بعضی از کادر دانشگاه هم هیچ درکی از این که راه من دور است و هر جلسه نمی توانم حضور پیدا کنم، ندارند. این را هم اضافه کنم که دانشجویان این دانشگاه خیلی کم هستند و اکثراً بومی.

 واقعاً نمی دانم چه کنم، از یک طرف خانواده حمایتم نمی‌کند و از طرف دیگر دانشگاه هم کمکی نمی‌کند. خواهش می‌کنم اگر راهکاری به ذهنتان می‌رسد، به من معرفی کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)