بانوان محترم سؤالی دارم آیا جذاب بودن یه آقا همون زیبا بودنشه. آیا هر چهره زیبایی لزوماً باعث جذب تون میشه. واقعاً مراحل جذاب بودن یک آقا برای شما در امر ازدواج چگونه رخ میده. 

می خوام ریز مراحلش و از صفر تا صد بگید. مثلا من با این جملات از سمت خانم‌ها مواجه شدم امّا برام قابل درک نبود مثلاً دیدم گفتن فلان آقا خوشتیپه امّا جذاب نیست برام. 

خوب یعنی چه این حرف مگه میشه؟ لابد جذاب بوده که خوشتیپ به نظرتون رسیده. مگه میشه هم زیبا باشه چیزی براتون امّا براتون جذاب نباشه و نخواید اون رو داشته باشید. من دیدم تو آشنایان خانمه گفت فلانی زیباست خوشتیپه خوشم از ظاهرش میاد اخلاقشم خوبه و معیاراشم خوبه جالبه همون آقا رفته خواستگاری همین خانمه اصلاً خانمه باش گرم نگرفته بعد صحبت گفته قصد ازدواج ندارم جالبه خانمه همچنان گفته همه چیزاش خوبه امّا نمی خوامش کیسش برام جدی نیست. 

اینجاست که آدم متعجب میشه!. بذارید یه مثال دیگه بزنم من دختر عمه ام داشت تلویزیون نگاه می‌کرد گفت وای چه حیوان زیبایی گفتم واقعاً دوست داشتی از این حیوان‌ها داشته باشی با کمال تعجب گفت نه گفتم چرا گفت برام چندش آوره گفتم الآن داشتی می‌گفتی زیباست. گفتم از ترسه گفت نه گفت چه جور بگم قابل توضیح نیست نمی دونم چه جور بگم.

مثلاً خانمی گفت دخترها در مورد ظاهر خواستگارهاشون امکان داره امروز بگن قیافه فلان خواستگارمون خوش مون اومد فردا همون خانم بگه خوشم نمیاد کاملاً بی دلیل. حتی داریم 2 ساعت بعد حتی از قیافه پسره پشیمان میشن. یا یک هفته بعد پشیمون بشن. این مواردی که گفتم جالبه خانمه گفته همه شون اخلاق هاشون و رفتارهاشون را خانم‌ها مورد نداشتن صرفاً راجع به قیافه بوده اول گفتن قیافه ش بامزه است و خوشتیپه امّا بعدش زده شدن و اصلاً خانم‌ها هیچ دلیلی برای رفتارخودشون پیدا نمی‌کردن. واقعاً اینجورم داریم. علتش چیه. 

همین موارد باعث میشه آدم بپرسه و کنجکاو بشه شما دقیقاً اون جذب واقعی کی و چگونه براتون شکل می گیره و نشونه هاش چیه؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)