سلام دوستان وقت بخیر

من پست هی زیادی خوندم و توی یکی از پست رسیدم و این جمله رو دیدم: 

چرا خانم‌ها پسرهایی با سطح پایین رو انتخاب می کنن

دوستان واقعاً سوال منم هست من خودم هم شخصاً در محیط کاری یا دانشگاهیم شاهد این امر بودم که خانم‌های بسیار زیبا و خوب و حتی خوش اخلاق و گاهاً پولدار در کنار پسرهای با سطح پایین چه از نظر اندام و قیافه و حتی اخلاق هستند و حتی به او سخت وابسته می‌شوند.

سؤالم این هست که چگونه چنین چیزی پیش اومده؟

من هم از خودم تعریف نمی کنم امّا واقعاً خوب هستم، ولی تا به حال با کسی وارد رابطه نشده ام در حد صحبت بوده و هیچ جرقه‌ای جهت ایجاد رابطه برام زده نشده، چگونه ممکنه من با این ورژن که مطمئناً از نظر دختر خوب هست، تنها هستم و شرایط عاطفی چون خودم ندارم، امّا اون پسرها دارند.

دوستان من هرگز مغرور نیستم که بگم از بقیه بهترم اصلاً این منظورم نیست و حتی منطورم این نیست که خانم‌های بسیار زیبا خوبن و خانم‌ها یا آقایون سطح پایین بد هستند نه این منظورم نیست

 واقعاً سؤالم بود که چزا و چگونه ممکنه، واقعاً سواله برام هر چقدر خوبی می‌کنید بدی می بینین توی یکی از پست‌های این سایت هم دیدم که نوشته بودند یک خانم از آقا جهت درس سوء استفاده کردند و این آقا هم ظاهراً مشکل خاصی نداشتند از نظر ظاهری بچه‌ها من باور می‌کنم و یقین دارم چون هم در محیط کاری هم در محیط دانشگاهی و حتی در محیط خیابان هم دیدم که آقایون با سطح های پایین چه خانم‌های با سطح بالا را دارند.

ممنون میشم جوابم رو بدید شاید هم من خطا می‌کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)