وقتی نظری در وبسایت هایی شبیه خانواده سانسور میشه، سوال کننده، سایر کاربران و مدیر از این سانسور نفع می‌برند. فعلاً بحث مربوط به کسی هست که نظرش سانسور میشه.

قوانینی که برای تائید نظرات در خانواده برتر وضع شده، در کل برای اینه که جلوی دردسر گرفته بشه، این دردسر هم می تونه برای بنده باشه و هم برای نویسنده ی نظر و هم می تونه وقت سایر کاربران رو بگیره.

یادآوری می‌کنم که نه تنها اعمال ما ثبت میشه، بلکه اثراتش هم در نامه‌ی اعمال ما نوشته میشه، این اثرات هم همون طور که می دونید در بهتر شدن یا بدتر شدن زندگی ما تاثیر دارن.

بریم سر اصل مطلب: 

 

یکی از کاربران نوشته: 

"نیروی... هم که ماشاءالله همه چیز دیدم جز حفاظت از جان و مال و ناموس.

اونایی که من دیدم، نمیگم همه، از هر ده نفر، دست کم نصفش دنبال...... بودن. اهل... و... بودن،... و...، به هیچ جاشون نبود و همیشه هم گشنه بودن و از وضعیت مینالیدن." (جای خالی = سانسور) 

آیا این جرم نیست؟!، تهمت نیست؟!، پیگرد قانونی نداره؟!

فرض کنیم بنده چنین مواردی رو سانسور نکردم و از طرف این ارگان از ما شکایت شد، بنده در دادگاه چه پاسخی دارم بدم؟ نویسنده ی این نظر می تونه با مدرک، ادعای خودش رو اثبات کنه؟!

توصیه: هر چیزی که می‌شنوید، می خونید و یا می‌بینید رو فوراً نقل قول نکنید، به این فکر کنید که آیا واقعیت داره یا نه، آیا به اندازه‌ی کافی مدرک در اختیار دارید که اگه از شما بازخواست شد، بتونید خودتون رو تبرئه کنید؟ 

 

یکی از کاربران نوشته: 

"داداشای گل، اگر جایی رفتی خاستگاری که بهت گفت (دخترخانوم) من پول برام ملاک نیست و به حداقل ها راضیم، یا فرار کن، یا با چشم مسلح جلو برو چون این مورد با چیزی که تو ذهنت از اگفه ایشون نقش میبنده، زمین تا آسمون فرق داره.😏"

آیا این تهمت نیست؟!، نویسنده ی این نظر در روز قیامت می تونه جوابگوی این تهمتی که به عده‌ای از دختران زده، باشه؟!جواب چند دختر رو می تونه بده؟!

از طرف دیگه آیا می تونه پاسخگوی بد بین شدن پسران به دختران در بحث ازدواج باشه؟! جواب چند پسر رو می تونه بده؟!

 

یکی از کاربران اومده شبهات دینی رو مطرح کرده: 

خب بنده‌ی خدا، اینجا یه وبلاگ پربازدیده، شما که میای شبهه وارد می‌کنی، شاید عده‌ای امکان مراجعه به عالم دینی رو نداشته باشن و شبهه ی که مطرح کردید باعث بشه یه عده دین رو کنار بذارن یا اعتقادات شون ضعیف بشه و ...! 

روز قیامت در مقابل خدا چه توجیهی می خوای بکنی؟!

شبهه ی دینی در ذهن دارید؟، خب برید در سایت های مشاوره ی مذهبی مطرح کنید، برید از عالمان دینی بپرسید، برید ... ، چرا برای دیگران شبهه ایجاد می کنید؟!

حالا بگذریم از بحث این که عده ای در اصل چنین ماموریتی دارن و عامدانه چنین کارهایی می کنن.

 

یه عده از کاربران نظراتی میدن که بحث منحرف میشه؛ 

آیا این ظلم در حق سوال کننده و کسانی که دغدغه‌ی مشابه دارن نیست؟! آیا این ضایع کردن حق دیگران محسوب نمیشه؟! چرا مفت و بی جهت بار حق الناس رو به دوش می کشید؟!

 

اینها از مهم‌ترین دلایل سانسور در خانواده‌ی برتر هستند. 

 

یه سفره‌ای پهن شده به نام خانواده‌ی برتر، به جای ایجاد دردسرهای دینوی و اخروی، پیشنهاد می‌کنم مطالبی منتشر کنید که ان شاء الله تا قیامت از اثراتش بهره مند بشید.

همون طور که اثرات اعمال بد می تونن به صورت تصائدی زیاد بشن، اثرات اعمال خوب هم می تونن به صورت تصائدی زیاد و زیاد تر بشن.

وقتی به این راحتی امکان جمع کردن ثواب وجود داره، چرا برای خودمون شر درست کنیم؟! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تفکر در قرآن (۳۴ مطلب مشابه)