خانمی هستم که بعد از طلاق می خوام ازدواج مجدد بکنم و همسر سابقم در تمام دورانی که درگیر طلاق بودیم به شدت نسبت به این موضوع حساسیت نشون می داد مثلاً اگر بقیه شرط بخشش مهریه در مقابل طلاق رو می گذارند، ایشون شرط می خواست که مثلاً من چک سفیدی امضا کنم و پشتش بنویسم که در صورت ازدواج مجددم در وجه حامل قابل وصول است و به این ترتیب از ازدواجم بعد از طلاق جلوگیری بشه که خب البته قاضی قبول نکرد ولی ایشون همچنان تهدید به قتل و... کرد. مدت ازدواجم با ایشون ۱۱ سال بود و فرزندی هم نداریم.

صفحات اجتماعی من همه خصوصی و محافظت شده هستند ولی صفحه همه کسانی که در عروسی من شرکت خواهند داشت خیر!!! از طرفی هم کلی دوست و آشنای مشترک داریم و ایشون خبردار میشن.

آقایون راهنمایی کنند که آیا بعد از گذشت ۲ سال و نیم از جدایی آیا این موضوع برای ایشون بی اهمیت شده؟ یا نه من باید به تک تک همکاران و دوستان با حجالت فراوان توضیح بدم که لطفاً از استوری تبریک گذاشتن برای من خودداری کنند و اصلاً در مورد این موضوع هیچی نگن؟ واقعاً روم نمی شه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)