سلام

۲۴ سالمه دانشجوی ارشد، یکی از ترم بالایی هامون مثل کنه ول کنم نیست کار هر روزش شده پیام دادن به من روزی ۴ مرتبه یا بیشتر.

سلام صبح بخیر چه خبر؟ و آخر شب شب بخیر و اینها می فرسته

خوشم نمیاد ازش، یه مدت گفتم شاید با سرد جواب دادن و کوتاه جواب ندادن متوجه بشه، نشد و ادامه داد و الآن ادامه داره.

دنبال راهیم که دست از سرم برداره، بهش گفتم به من علاقه داری؟ گفت خوشم میاد ازت منتهی به صراحت نرسیدم! به منم برخورد گفتم عروسکت نیستم و اینها دیگه پیام ندید و با خودم گفتم خوب شد این بحث بهانه برای این شد دیگه پیام نده. 

فرداش قسم می‌خورد که شوخی کردم و گیر داده بود بیا با مادرم صحبت کن، و دوباره همه ش پیام میده که شوخی بود، درست می گفته منو به مادرش گفته یا نقشه بوده؟

چه کار کنم تا دست از سرم برداره شدیداً رو اعصابمه، همیشه هم ۲۴ ساعت آنلاینه پیامش و که سین می زنم جواب نمی‌دم همون لحظه متوجه میشه آنلاین شدم و سین زدم و دوباره شروع به نوشتن می کنه

التماس دعا از همگی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)