سلام به همه خانواده برتری ها امیدوارم حال دل تون خوب باشه

راستش من یه ساله نامزد کردم با همسرم توی دانشگاه آشنا شدیم، دو سال بعد هم عقد کردیم.

من از دوران مجردی عکس پروفایل می ذاشتم تقریباً (باحجاب و ساده) ولی پیج اینستاگرام پرایوت بود بعد یه مدت همسرم گفت دیگه نذار پروفایل، مردان می بینن، من اون موقع هم با ایشون بحث کردم که عکسم حجاب داره و فقط برای دوستان خودمه مگه چه اشکالی داره؟! ایشون گفتن نه همون با حجاب هم کمی موت بیرونه و از همون پروفایل کوچک هم مرد نامحرم ممکنه ببینه و بزرگش کنه ...

من دختر آزادی نیستم ولی خیلی هم مذهبی نیستم که در این حد بخوام پروفایل نذارم چون به نظرم خیلی عادی شده!، بهش گفتم اگه کسی تو خیابون منو ببینه مشکلی نیست ولی با عکس همه چی گناهه؟! خلاصه گذشت و من تقریباً پروفایل نمی ذارم از اون موقع ولی حس می‌کنم این جریان باعث شده از همسرم و حتی از غیرتش بدم بیاد حس می‌کنم خیلی افراطی هست (خیلی پاکه و اینش رو دوست دارم) ولی بعضی جاها خیلی محدود میشم هی میگم کاش ازدواج نکرده بودم حس بد دارم که با زور کاری کردم. 

من برای رشته م خیلی تلاش کردم کم مونده درسم تموم شه، قصد دارم برم سر کار ولی میگه اگه محل کارت مرد باشه نمی ذارم، تو نمی دونی مردان تو ذهن شون چه مواردی می گذره من بینشونم و این حرف ها...

میشه راهنماییم کنید که رفتار همسرم درسته یا نه و طبیعیه این قدر محدود بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)