سلام 

من دختری، مجرد ۳۲ ساله هستم از نظر فیزیک بدن  قد بلند و کشیده، نسبتاً متناسب با استخوان بندی باریک.  

از نظر ترکیب صورت متوسط  و حدوداً ۶ یا ۷ سال کمتر از سنم می زنم (برای همین همیشه در آشنایی‌های اولیه خواستگار کوچک‌تر از خودم داشتم)  

از  زمانی که برای کیپ شدن بینی ام (چند ساله این حالت رو دارم ولی فقط گاهی اوقات اذیت میشم) به چندین پزشک مراجعه کردم دو دل هستم که عمل زیبایی  بینی رو انجام بدم یا نه! چون همه شون نظر نهایی شون این بود که اگر اذیت نیستی خیلی، نیازی به عمل نیست مگر اینکه بخوای عمل زیباییی هم در کنارش انجام بدی. (تشخیص پولیپ با انحراف استخوان بینی به همراه حساسیت بود).  

فرم بینی من  به صورت ژنتیکی ترکیب استخوانی و گوشتی هست و یک قوز خفیف داره. حالت سربالا هم داره. از  انجا که از نظر  اجتماعی و تحصیلات و شغل خدازوشکر موقعیت خوبی دارم  همیشه بعد دیدن عکس هام به خودم میگم  که وقتی در فیزیک بدن و اندام خوش تیپ هستم چرا از نطر چهره متوسط باشم؟ و با خودم میگم چه اشکالی داره که زیبا باشم با اندام خوب؟  

از نظر خودم اگر عمل کنم قطعاً زیبا میشم امّا خواهرم و دوستانم میگن این فرم بینی  به فرم صورتت میاد!   بهتره  صورتت رو  عین قدیم‌ها پرتر کنی!!!  

شایدم اون ها راست میگم چون دقت می‌کنم و وقتی به عکس هام در این سال‌ها نگاه می‌کنم متوجه میشم.  از همان نوجوانی  تا چند سال قبل  صورت خیلی  پری داشتم به قول دوستانم جزء بدن‌های لاغر با صورت تپل بودم. ولی در یک بازه زمانی کوتاه استرس و فشار تحصیلی و تنش‌های خانوادگی  کاهش وزن بدنی شدید داشتم صورتم آب رفت بعد از اون مدت دوباره به فرم نرمال برگشتنم ولی صورتم  ثابت نیست بسته به حال خودم داره وقتی حللم خوبه  صورتم هم پرتره... ولی  گاهی اوقات لپ هام آب میره

البته من به طور ژنتیکی استعداد چاقی ندارم و تا یک حدی می تونم وزن اضافه کنم. یعنی از یک حدی چاق‌تر نمی شم (مشکل تیروئید یا مشکل جسمی دیگه هم ندارم چکاپ کردم) وحالت نرمال من همون حالت متناسب رو به لاغر هست یعنی لاغزی که تو ذوق نمی زنه 

امّا الآن سر دو راهی شدیدهستم

از اون ور به سرم زده تزریق چربی کنم تا صورتم  رو پرتر کنم از اون ور میگم بینی رو عمل کنم بعداً اگر ازدواج کنم  خود به خود  چاق‌تر میشم و وصورتم  پرتر میشه 

نمی دونم چه کار کنم، کلاً اعتماد به نفسم اومده پایین، احساس می‌کنم با عمل زیبایی حالا چه تپل کردن صورت ویاچه عمل بینی اعتماد به نفسم بر می گرده، یک حالتی دارم  شبیه بحران سی سالگی. 

 همون حالتی که فکر می‌کنی لذتی نبردی از زندگی و همه ش درس خوندی و تلاش که بعدش به جایی برسی و چند سال بعد که ۴۰ سالت شد انگار جوانی نکردی به خودت نرسیدی.

پس تا می تونی هر کاری می‌کنی که بهتر بشی!، من همین جوری ام الآن که چرا این همه موقعیت دارم ولی در سال‌های قبل به خودم نرسیدم!  

نمی دونم چه کار کنم، از به خاطر خودم می خوام زیباتر بشم، از یک طرف میگم از کجا معلوم بعد عمل بدتر نشه، چون دیدم یک سری افراد بعد عمل بینی شون خالت  خوکی پیدا کرده یا عصب بینی شون از بین رفته و ریختن آب بینی شون حس نکردن یا اینکه خیلی تو دماغی حرف می زنن. یا همین تزریق که مرتب دردسر داری و باید تمدید کنی. 

ممنون میشم از دوستانی که  در زمینه  عمل زیبایی بینی یا سایر عمل های زیبایی  (تزریق چربی) تجربه دارند  راهنمایی کنند. خصوصاً دختر خانم هایی که در تجرد عمل زیبایی کردن و بعد متاهل شدند. 

ممنون. 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)