سلام

من یک دانشگاه خوب میرم و یک رشته مهندسی میخونم

مانتوی ام ولی بسیار سرسنگین موهامو بیرون نمیزارم الکی بلند بلند نمیخندم اهل دوست پسر نیستم و درسمو میخونم

حالا چند وقته یکی از شرترین بچه های کلاس به من گیر داده هی اذیت میکنی

همه دختر های  کلاس اذیتم میکنن فکر میکنن من کاری کردم که این آقا پسر منو اذیت کنه

هی تیکه میندازه بهم هرجا هم میرم دنبالمه تو اتوبوس دانشگاه سرکلاس هی نگام میکنه

از یکی از بچه ها تازه شنیدم بین خودشون منو دوست دخترش میدونه!!!!

واقعا اعصابم خورد شده چیکار کنم که تیکه انقدر بهم تیکه نندازه و دنبالم راه نیافته آبروم رفته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)