سلام دوستان 

میخواستم نظرتون رو در مورد مدت دوران نامزدی بدونم، که چقدر باشه بهتره، تو این دوره از زمان که انقدر طلاق زیاد شده علاوه بر شناخت دقیق و معاشرت و غیره من تصمیم گرفتم که بلافاصله عقد نکنم، و مدتی نامزد باشم.

و دقیقا برای همین دوران نامزدی نمیدونم چقدر زمان بگذارم، مثلا من خودم قصد دارم یکسال وقت بذارم، الان یه کم نگران سنم هستم که مثلا با خودم میگم نامزدی طولانی برا کسانی هست که سن شون پایینه.


مرتبط با زمان نامزدی:

مدت دوران نامزدی و پیامدهای طولانی شدن آن

به دنبال رابطه سالم و نامزدی طولانی مدت هستم

دختری حاضره یه دوره بلند مدت نامزد من بشه ؟

چرا خانواده ها با عقد طولانی مدت مخالفن؟

در شهر و فامیل شما دوران عقد چه مدته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)