من یک پسر 22 ساله هستم که لیسانس دارم و به صورت ازاد (Freelancer ) در اینترنت کار میکنم و الحمدالله درامد خوبی دارم و در اینده میخوام مستقل بشم، از این نظر که در خانه پدر زندگی نکنم و در خانه خودم باقی عمر رو سپری کنم.

چراکه درخانه پدر، بسیار شلوغ هست، نه اینکه سلامت خانواده مشکل داشته باشه! نه! خانواده شلوغی هستیم و پدرم چون بزرگ خانواده هست معمولا مهمان در طول هفته داریم و بنده نمیتونم در این شرایط به نماز و واجبات بپردازم.البته توجیه نمیکنم ولی هرچقدر سعی کردم نشد و فکر میکنم باید مستقل بشم تا بتوانم اهداف اصلی زندگی و کلا وجود ما در این دنیا رو بجا بیاورم.

موضوعی که هست اینکه منه جوان با این همه تلاش و درس خوندن باید برم خانه بسازم و بعد لوازم مربوط مثه یخچال، کولر و... بخرم که خودشون هزینه زیادی دارند.

و بعد اگر بخوام ازدواج کنم باید برم خواستگاری یک شخص و اگر جواب مثبت گرفتم

باید برای اون موبایل بگیرم

حلقه بگیرم

ببرمش بازار چند میلیون ( بالای 5 تومن) طلا بخرم

لباس براش بخرم

شیربها بدم

بعد بیام عقد بگیرم وکلی هزینه کنم که میدونید چه مصیبتی هست.

و... کارای دیگه!

خب که چی ؟ مگر من عقلم رو از دست دادم بیام اینهمه کار و خرج کنم ؟ چرا باید این همه زحمت بکشم و یکنفر حاضر و اماده بیاد استفاده بکنه ؟ بعد بیاد طلب کار هم باشه ؟ خب کچی ؟

ینفر یهو بیاد و استفاده کنه و بعد بازهم گلایه کنه ؟ خب مگه عقلم رو از دست دادم ؟

ممنون میشم جواب بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)