سلام به همگی

من دانشجوی سال سوم حسابداری هستم که توی یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی درس میخونم. میدونم مشکلم اونقدرها جالب نیست که همه بخوان بهش جواب بدن ولی ممنون میشم اگه کمکم کنید.

سه سال پیش بین انتخاب غیر انتفاعی و آزاد دیدم بهتره حسابداری غیر انتفاعی برم که هم کار داشته باشه هم فکر میکردم غیر انتفاعی چون مهر دولتی میخوره یا پول کمتری داره بهتره. متاسفانه من هیچ کسی رو نداشتم که راهنماییم کنه چیکار باید بکنم!

و اینکه اینم نمیدونستم که این جایی که الان مشغول به تحصیلم قراره کلی دانشجو ها رو اذیت کنه. واحد های اضافه برای خودشون میدن ( که من از دانشجوهای غیر انتفاعی دیگه هم سوال کردم همین بود) سر انتخاب واحد اذیت میکنن مثلا این ترم صفحه رو بسته بودن و نمیذاشتن نمرات رو ببینیم و باید پول شهریه ثابت میریختیم.

وسط سال هم فهمیدیم به مدرک مون گرایش میخوره که کلی هم انکار کردن و گفتن اینطور نیست اما با توجه به دروس ارائه شده معلومه که گرایش میخوره. حتی یک سری از درس هایی که پاس کردیم رو حذف کردن و اسم دیگه ای روش گذاشتن به خاطر گرایش.

خلاصه که اینقدر اوضاع داغونه که گفتم اگر میدونستم... آزاد بدون کنکور میرفتم تا اینکه بخوام غیر انتفاعی برم.

از بعضی از دانشجوها پرسیدم که حتی اگر بشه بقیه ش رو آزاد بخونم اما مثل اینکه باید پول اضافه تری بابت ترم های گذشته پرداخت بشه یا دروسی از اول خوانده بشه. بچه هایی هم بودن که تک و توک پیش رئیس دانشگاه رفتن اما فایده ای نداشت. یه سری ورق بازی های الکی.

حالا فقط میخوام بدونم که با این ... که توش درس میخونم دقیقا چیکار کنم؟ همین وضع فلاکت بار رو ادامه بدم یا میشه کاری کرد؟ مثلا شکایت کرد یا هر چیز دیگه. شما جای من بودید چیکار میکردید ؟

یه موقع هایی هم میگم ادامه بده بره که فقط یه ورق کاغذ دستت باشه میخوای کار حسابداری انجام بدی بگی مثلا لیسانس دارم. خودمم فکر میکنم درس خوندن کاملا چرته و حرفه بلد نباشی مدرک مفت نمیارزه فقط لیسانس رو میگیرم .

ولی این وضعی که دانشجو از مدیر دانشگاه میترسه خیلی خفت باره ... اینجا اگه بگذرم و حقم رو نگیرم تو یه جامعه ی بزرگتر هم میخوام لابد ساکت بشینم.


مرتبط با دانشگاه غیر انتفاعی:

دانشگاه غیر انتفاعی هزینه ش چقدر کم تر از آزاده؟

چند سوال در مورد دانشگاه های غیرانتفاعی

شرایط درس دادن در دانشگاه پیام نور، آزاد یا غیرانتفاعی چیه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)