سلام

خسته نباشید

پستی مرتبط با کار کردن به همراه خوندن رشته پزشکی  از طرف خانم 21 ساله ای مطرح شده بود . من سوالی داشتم  آیا میشه همزمان با رشته دارو سازی  ( تاکید می کنم داروسازی نه دندان و پزشکی ) کار کرد من  اتاق عمل خوندم و خوب داروسازی هم ان شاء الله قبول میشم . دوستان گفته بودن کار کردن همزمان با تحصیل پزشکی و دندان غیر ممکنه . آیا در مورد داروسازی هم این مطلب صادقه ؟

منظور من دقیقا سختی کار هست نه مسایل قانونی ، می خواستم بدونم آیا یک خانم مجرد می تونه از پس کار کردن در شغل اتاق عمل و همزمان تحصیل در رشته داروسازی بربیاد  .


مرتبط:

نظرتان در مورد رشته تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

دانشجوی رشته اتاق عمل هستم، میخوام ارشد رو رشته تغذیه بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)