سلام به دوستان عزیز

پست هایی در مورد شب زفاف در خانواده برتر دیدم گفتم بد نیست ما هم پستی بذاریم.

اول اینکه من به عنوان یک مرد از کسی که این پست ها رو گذاشته گله دارم، یعنی یک جوری ما آقایون رو توصیف کرده انگار خانوما میخوان در شب زفاف با یزید بن معاویه هم خوابه بشن. چرا دختر خانوما رو میترسونید از شب رمانتیک. باور کنید مطمئنم خانومایی هستن که الان استرس شب زفاف دارن.

سوال من اینه که قدیمی ها چه جوری شب زفاف و گذروندن با درد و خونریزی. مگه جنگه ؟ الان در دورانی زندگی میکنیم که بچه هنوز به سن بلوغ نرسیده اینا رو از اینترنت در میاره میخونه . از چگونه شروع کردن رابطه با نامحرم گرفته تا شب زفاف که آخرشه توی اینترنت در میاره میخونه .

من میدونم قصد شما آگاهی بوده ولی اینکه آقایون رو موجوداتی خطرناک و لولو تشبیه کردین کار درستی نیست.

من میدونم که هستن مردایی که چنین اطلاعاتی در مورد شب زفاف ندارند ولی خیلی کم هستند به تعداد انگشتان دست هم نمیرسه. شاید خانوما هم مقصر باشن که بعضی مردا حالا به اصطلاح شما تجاوز میکنن. چون اون خانوم رو اینقد ترسوندن که هی امشب و فردا میکنه و با شوهرش رابطه بر قرار نمیکنه. نمیخوان آمپول بزنین که .

روانشناسی میگفت: علت تجربه درد در رابطه جنسی به خاطر اینه که فرد رو از رابطه جنسی ترسوندن. مثلا فرد در دوران کودکی رابطه جنسی پدر و مادر رو میبینه و فکر میکنه که دارن با هم دعوا میکنن به خصوص اگه صدایی هم ازشون در بیاد. و بچه این تصویر بد از رابطه جنسی توی ذهنش ثبت میشه. حتی اگه فراموشش کنه باز هم از رابطه جنسی میترسه.

یا در دوران دبیرستان اگه همکلاسیش یا دوستش که ازدواج کرده میاد به دوستاش میگه که رابطه خیلی دردناکی با همسرش داشته. برای همین این ترس بهش القا میشه .

یا خدای نکرده اگه بهش تجاوز شده باشه که دیگه از همه این موارد بدتره. و عامل درد هم قفل شدن واژن هست.

پس من از همه دختر خانوما میخوام که اصلا نترسن ما قرن 21 زندگی میکنیم. و هر مردی این ها رو بلده . ترس از رابطه جنسی رو خیلی از خانوما دارن فقط به خاطر همین مواردی که گفته شد.

حالا اگه غیر از این موارد هم بود حتما ذکر کنید تا ما آقایون بیشتر با این موارد آشنا بشیم و بتونیم بهتر بهتون کمک کنیم.

کلا از خانوم هایی که ازدواج کردن میخوام بگن که از شب زفاف خاطره ی بدی دارند. اگه هست به ما مجردا بگید تا رعایت کنیم که چه چیزی آزارتون داد؟ تا ما دچارش نشیم و از تجربه های شما استفاده کنیم

به امید روزی که هیچ مردی دچار ناتوانی جنسی و هیچ زنی دچار درد در رابطه جنسی نشه .


مرتبط:

آموز عروسی - شب زفاف خاطره انگیزش شب اول

بایدهای رابطه‌ زناشویی، احکام شب زفاف و ...

در مورد رسم دستمال خونی شب زفاف

احساس ترس و خجالت از شب زفاف

حضور شخص سوم در شب زفاف!