سلام به همه دوستان

من یکی از کاربرای قدیمی سایتم ولی تا حالا هیچ پستی نفرستادم و توی بحث ها هم کم شرکت کردم ٬البته تقریبا بیشتر اوقات بحث ها رو دنبال کردم٬ و واقعا یکی از وب سایت های خوب و مفیدی بوده که من با هاش اشنا شدم.

خیلی دوست داشتم که یه بار منم پست بذارم ولی خب جور نشد تا الان که واقعا لازم شد مشکلم رو که میدونم مشکل خیلی هاست مطرح کنم.

من ۲۴ سالمه و دانشجو هستم٬ تا حالا تحت عنوان دوست پسر با دختری در ارتباط نبودم٬ با این که دوست داشتم ولی خب این کار رو نکردم ٬هر چند که من به خاطر شخصیتی که دارم خیلی راحت با همه ارتباط برقرار میکنم. دلایلی هم که این کار رو نکردم این بود که میخواستم زود ازدواج کنم و دوست هم نداشتم که سفره دلم رو با کسی غیر همسرم باز کنم و...

یعنی اگه شرایط برام فراهم بود شاید دو یا سه سال پیش ازدواج میکردم و حتی کسی رو هم دوست داشتم ولی چون نسبت به شرایط خودم مطمئن نبودم علاقم رو باهاش در میون نذاشتم.
الانم واقعا تحت فشارم ، احساس میکنم که به یه همدم نیاز دارم ولی بازم نمیتونم خودم رو وابسته به کسی یا کسی رو وابسته به خودم بکنم٬ خدایی من خودم با این که شاید تا حدودی احساساتی هم باشم ولی خجالت میکشم که حداقل توی جمع راجب به این قضیه (( توی حالت عادی میگم چرت و پرت )) حرف بزنم. الانم دوست دارم بگید چه طور میتونم با این قضیه کنار بیام ؟
از شما به خاطر وقتی که گذاشتین و جوابایی که میدین ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)