سلام

من یه مشکل خیلی خنده دار دارم که گفتم مطرح کنم شاید کسی تجربه داشته باشه بتونه کار ما رو راه بندازه.

دوستان من امسال کنکور دارم. ما هر دو هفته آزمون های آزمایشی میدیم که به مانند کنکور حدود ۴ ساعت هستند.

من با وجود اینکه خیلی رعایت میکنم و سعی میکنم که مایعات اصلا مصرف نکنم و قبل از شروع جلسه دستشویی برم، باز هم گاهی پیش میاد که وسط امتحان مجبور به ترک جلسه و رفتن به سرویس بهداشتی پیدا میکنم. این اتفاق در هر امتحان گاهی رخ نمیده، گاهی یکبار و این هفته دو بار مجبور شدم جلسه رو ترک کنم.

شاید بخندین و بگید؛ خب اجازه بگیر برو دستشویی . ولی دو تا مشکل وجود داره:

اولی اینه که وقت ۲ یا ۳ تا تست هدر میره و دومی که مهمتره اینه که سر جلسه کنکور به این راحتی اجازه ترک جلسه رو نمیدن و باید اول امضا بدی و بعد یک مراقب همراه شما میاد که سر جمع شاید ۱۰ دقیقه وقت شما تلف شه.

میخواستم بدونم کسی راه حلی برای این مشکل داره؟ در ضمن من در زندگی روزانه اصلا مشکلی با تعداد دفعات دستشویی خودم ندارم.

راه حل هایی که خودم فعلا پیدا کردم و متوجه شدم اولی قرص هایی به اسم اکسی بوتینین و دوتریتول هستن، دومی هم ایزی لایف هستش که چون تا حالا استفاده نکردم، نمیدونم برای هدف من بدرد بخورن یا نه.

ممنون


مرتبط:

ترک جلسه کنکور در چه شرایطی امکان پذیر است؟

بدبختانه روز کنکور پریودم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)