سلام

دختری هستم ۲۱ ساله و دانشجو که چادری و معتقدم، ولی خب نه خیلی سفت و خشک. اهل پسر بازی و این برنامه‌ها هم نیستم، اعتقادات خودم رو دارم.

راستش من از بچگی عاشق پسر عمه م بودم که ایشون یک سال و نیمه فوت کردن و من بعد از اون ضربه، حس خلائی نسبت به جنس مخالف دارم،  جوری که به هیچ پسری نمیتونم به چشم همسر نگاه کنم. این بود که من ازدواج رو کلا از برنامه آینده م حذف کردم و خواستگارانم رو رد میکردم.

تا اینکه اخیرا متوجه شدم یکی از فامیل هامون بهم علاقه ی زیادی داره، میخواستم طبق معمول بگم نه ولی خانوادم اصرار کردن به احترام حسش حداقل یه بار باهاش صحبت کنم.

جدا از خانواده ی فوق العاده، تربیت و شخصیت خوبی هم داره. از کار و همه لحاظ کامله، فقط دو تا مشکل هست: 

چهره ش که خیلی معمولیه و منی که هیچ حس خاصی ندارم بهش. خواهرم که ازدواج کرده میگه مهم ترین فاکتور توی زندگی اینه که بدونی طرف دوسِت داره، که برای راحتیت تلاش میکنه، ولی خودم نگرانم که شاید هیچ وقت اون حس خاص رو بهش پیدا نکنم. من واقعا موندم که این بی حس بودن و خنثی بودن من نسبت به ایشون مشکل درونی منه یا ایراد از اون شخصه.

نمیخوام اگر ردش کردم چند سال بعد بفهمم مشکل از خودم بوده و اون بنده خدا خیلی هم آدم دوست داشتنی‌ ای بوده، یا اینکه باهاش ازدواج کنم و بعد از چند سال به خودم بیام ببینم واقعا هنوز هم حسی بهش ندارم. واقعا موندم. نمیدونم از کجا باید بفهمم، از کی باید کمک بگیرم؟


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)