سلام

دختری 18 ساله هستم که از بچگی عاشق پسر همسایمون شدم  20 سالشه و اسمش مهدی که تا چند روز پیش از این کوچه رفتن . دختری مغرور هم هستم  و کسی که دوسش دارم هم مغروره ولی خیلی همدیگرو دوست داریم و هیچ وقت هم با هم حرف نزدیم ارتباطی نداشتیم و از همون بچگی خونواده هامو با هم سازگاری نداشتند و ندارند و به هیچ وجه حاضر به اشتی کردن نمیشن و از طرفی هم شوهر خالم و خالم خیلی باهاشون صمیمین که دختری داره که یازده سالشه و خالم هم خیلی دلش میخواد مهدی دخترشو بگیره و سعی میکنه روابطشون صمیمیتر بشه که وقتی دختر خالم بزرگتر شد بدنش به مهدی .

هم مهدی و من هر دومون هنوزم همدیگرو دوست داریم و منم همه همکلاسیام ازدواج کردن و فقط سه نفر موندیم که مجردیم و این دوتای دیگه هم در شرف ازدواجند. و منم این سالها بخاطر اون صبر کردم ... و خیلی نذر کردم که بهش برسم ... چیکار کنم ؟

همه اعضای خونوادم و دوستام از این علاقم خبر دارن ... و میترسم .... میترسم از اینکه من ازدواج کنم با کس دیگه و این که رفیقام از مهدی حرف بزنن بشکنم ... از اینکه جلوی چشام با دختر خالم ازدواج کنه و من ببینم ... و جلو خانوادم کم بیارم داغووون میشم ... تو رو خدا بگین چیکار کنم؟ خدا حاضر میشه این روزارو ببینم و دم نزنم و بشکنم؟ خدا دل بندشو نمیشکنه؟

من میدونم که اگه با کس دیگه ازدواج کنم هیچ وقت نمیتونم طرفو دوست داشته باشم و همه رو با مهدی مقایسه میکنم ... انگار هیشکی واسم مث اون نمیشه ... هیچ وقت حیا و نجابتم اجازه نداد به پسری نگاه کنم و حرف بزنم تا برسه باهاشو ارتباط داشته باشم ... تا حالا با هیچ پسری هم کلام نشدم حتی با پسر عموهامو داییام و خاله هام ... همه منو به پاکی میشناسند ... ولی هیچی به ذهنم نمیرسه واس رسیدن به مهدی ... کمکم کنید همیشه حرفامو میریزم تو خودمو با هیشکی درد و دل نمیکنم ... و اینجا خودمو خالی میکنم ...

مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)