سلام
دوستان من حدود یکسال پیش تصمیم گرفتم ازدواج کنم یه تصمیم یهویی عجولانه . فقط عاقلانه به این موضوع نگاه کردم و تا دیدم این خواستگار مناسبه گفتم اره . البته اینم بگم یه بار رد کردم باز گفتم برگردن جواب مثبت دادم! گفتم علاقه ام حتما بعد بوجود میاد . الان یکسال گذشته من حسم نسبت به این پسر کمتر شده بیشتر نشده حتی گاهی ازش متنفرم . ما نامزدیم ، نامزدیمونم طوریه که اصلا با هم رابطه و اینا نداریم . در حد تلفن کردن اونم ماهی یه بار؛ یا پی ام دادن چند شب یه بار .
تازگی ها کمتر شده چون دیگه خودمم رغبت ندارم به پیام دادن . هر وقت خودش پیام بده جواب میدم اونم هفته ای یه بار یا دو بار پیام میده در حد چه خبر خوبین!!! همین!!!
اصلا دوس ندارم باهاش صمیمی شم دوسش ندارم . دارم دیوونه میشم . نمیتونمم بهم بزنم مامانم اینا کوتاه نمیان میگن خودت خواستی . نمیدونم چیکار کنم ؟
اینم بگم یکی از هم دانشگاهیام خیلی بهم علاقه پیدا کرد و تقاضای ازدواج و خواستگاری کرد که هر چی گفت بیام خواستگاری گفتم نه . کم کم بهش گفتم یکی منو نشون کرده و انگشتر برام اوردن . بازم گف اخرش تصمیم گیرنده ی اخر خودتی ، میتونی رد کنی و منو انتخاب کنی . 

اینم بگم خودم خیلی دوسش دارم حتی قبل از اینکه بهم پیشنهاد ازدواج بده ولی هیچوقت بروی خودم نیاوردم و خودمو بی احساس تشون دادم . از نظر قیافه و سطح زندگی و علاقه نسبت به نامزدم بهتره ! علاقه داره بهم منم دارم .
ولی نمیدونم چیکار کنم ؟ نامزدمم خوبه ولی فقط بهش علاقه ندارم . مامانم اینا نمیذارن من بهم بزنم .
خودم گفتم سه سال تحمل کنم درسم تموم شه بعدش تصمیم میگیرم با هر کی خواستم ازدواج میکنم چون اون موقع میتونم برم سرکار و دستم تو‌ جیب خودم باشه . ولی الان چون دانشگاه میرم وابسته هستم . درسمم طوریه که حتما سر کار میرم .
اونوقت سه سال این بندگان خدا حیرون من باشن بده . مطمئنم همه ناراحت میشن . بخدا دارم دیوونه میشم . خودمم نمیدونم چی درسته چی غلط ؟ شما که از بیرون دارین میبینین بگین چیکار کنم ؟

مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)