سلام

من 20 سالمه و 3 ماهه که با پسری 25 ساله عقد کردم . راستش تو جلسات خواستگاری خوب بود . اما الان با گذشت چند ماه حس میکنم ایشون با شخصی که من سال ها تو ذهنم به عنوان همسرم ساخته بودم تفاوت داره.

اخلاق و موقعیت شغلی و تحصیلات و خانواده و مذهبی بودنش واقعا خوبه اما به دلم نمیشینه ، تا الان فقط در حد خیلی معمولی بهش علاقه دارم . احساس نمیکنم بتونم عاشقش بشم و زندگی ای که همیشه تو ذهنم بود داشته باشم.

در جلسات خواستگاری بنظر خوب میرسید و اینکه خانوادم خیلی تاییدش کردن و منو تو فشار قرار دادن.

پدرم راضی به ازدواج با یکی از خاستگارام که از نظر من خیلی عالی بود بخاطر طلبه بودنش نشد و حالا اون لحظاتی که واقعا حس میکنم همسرم و زندگیم اونی نیست که انتظارش رو داشتم حتی از خانوادم هم بدم میاد. الان نمیدونم چیکار کنم ؟

میدونم که باید ادامه بدم چون همسرم آدم شریفی هستن ، تا الان همیشه نیازهاشو در حد دوران عقد برآورده کردم و فکر میکنم اونم راضی بوده . خیلی اوقات سعی کردم همه چیزو عالی نشون بدم

ولی وقتی به دلم رجوع میکنم ،‌میفهمم که واقعا نمیتونم عاشقش باشم ، فقط بهش ی علاقه ی معمولی دارم.

دست خودم نیست ولی خیلی وقتا با اون خواستگارم مقایسش میکنم و همش سعی میکنم فکرمو مشغول چیز دیگه کنم تا بهش فکر نکنم . خیلی اذیت شدم . دلم میخواد برگردم به چند ماه پیش و با همه ی سختی ها جلوی خانوادم وایسم.

اگه راه حلی برای این اوضاعم دارید ممنون میشم کمک کنید


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)