سلام

دختری هستم 22 ساله و دانشجو . قبلا با پسری رابطه تلفنی داشتم حدود 4 سال ، دو سه بار بیرون رفتیم همه چی خوب بود تا اینکه گفت من بهت علاقه داشتم خیلی زیاد ولی دیگه ندارم چون دوست دارم زندگی مجردی داشته باشم و فهمیدم اینجوری بیشتر بهم خوش میگذره (احتمالا میدونید چه نوعی رو میگفت) ،رفتارش تغییر کرد،درخواست های نابجا داشت و  اون پسر خوبی که میشناختم دیگه نبود. همینا باعث شد از هم جدا بشیم .بعد جداییش کارم شده بود گریه و زاری تا چند ماه و ...

چند ماهی از دانشگاه و اوایلش گذشته بود که یکی از هم دانشگاهی هام بهم ابراز علاقه کرد ولی به دلیل اختلافات ظاهری،فرهنگی،مذهبی،مسافت و عدم علاقه ام درخواستش رو رد کردم .

جنبه ی مثبتش مودب بودن و بی حاشیه بودن و مهربون بودنش بود. بهم گفت منتظر میمونه شاید نظرم عوض شد... الان سه ساله که منتظر مونده تو این سه سال به بهانه های مختلف باهام حرف میزد و دلجویی میکرد و باهام مهربون بود کم کم بهش اعتماد پیدا کردم در مورد گذشتم گفتم و چیزایی که هیچکس بجز خودم نمیدونست رو بهش گفتم.

چون بدبین شده بودم نسبت به مردها ازش خواستم با خانواده ها صحبت کنه اونم با خانواده خودش و من در مورد علاقه اش صحبت کرد و هر دو طرف مخالف بودن . هر کاری میگفتم انجام میداد برای اثبات علاقه اش و به قول خودش و دیگران خیلی دوستم داشت و حاضر بود همه ی اختلافاتی که گفتم رو حل کنه... گفتم سه سال گذشته از ورود این پسر به زندگیم و هر روز در طی این سه سال از اون اصرار  و از من انکار که یه دلیل من ظاهرش هست که خوب نیست و اختلافات دیگه هم بماند... .

یه ماه پیش برام خواستگاری اومد که روال عادی زندگی و فکر آرومم رو بهم ریخت ،استاد دانشگاه و ... با شخصیت ، مهربون ، با درک و شعور و مورد قبول همه کسی که هیچ دختری دست رد به سینه اش نمیزنه و همینا باعث شده من گیج بشم به معنای واااقعی گیج بشم واسه انتخاب برای آینده ام.

دو مورد که در این مرد هست و شاید جز موارد منفی ؛

1) ده  سال از من بزرگتره 2) قبلا ازدواج ناموفق داشته که مشکل از زنه بوده. وجه مشترک این دو کیس اینه که من به هیچکدوم علاقه ای ندارم.

1) به نظر شما علاقه بعد ازدواج به وجود میاد؟

2) مدرک و تحصیلات میتونه تو زندگی یه نفر جای چیزای دیگه رو بگیره بعد یه مدت زندگی و کمبود عشقو احساس راحتی در نظر گرفته نشه؟

3) کسی که مهربونه و درکت میکنه میتونه با این توصیف ها جای پول زیاد و ... رو تو زندگی پر نه؟

4) اختلاف سنی و سطح سواد در افراد خیلی مهمه؟

5) با ظاهر بد یه شخص میشه کنار اومد تو زندگی و بعد یه مدت برات عادی میشه؟

...

لطفا راهنماییم کنید


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)