سلام
من  یه دختر 20  ساله ام که حدودا 6 ماهه عقد کردم . راستش الان احساس میکنم که درباره ازدواجم اشتباه کردم . همسرم اونی نیست که فکر میکردم . نمیتونم عاشقش باشم . الانم هرکاری براش میکنم برای حفظ ظواهر و انجام تکلیفمه و من مقصر این اوضاع رو بیشتر از هر کسی خانوادم میدونم .

من عاشق ازدواج با یک طلبه و مجاهد بودم که خانوادم اینو قبول نمیکردن و الان همسرم ی فرد مذهبی معمولی هست اما من اینجوری نیستم .

و اینکه اشتباه خودمم قبول دارم که بیشتر فکر نکردم برای تصمیم گیری اونم بخاطر فضای بد خانوادم تو اون روزها بود که همش بهم فشار می آوردن . الان اکثر دوستای من همسرشون طلبه اند و من همیشه حسرت میخورم . من دختر موفقی ام تو زندگیم ولی حس میکنم با این ازدواج تلف شدم...

چون در خیلی موارد همسرمم منو درک نمیکنه و برای پیشرفتم محدودم میکنه...  و من از کسی که جلو پیشرفتم رو بگیره متنفرم... چون من از قبل شرایطم رو باهاش طی کرده بودم و اونم قبول کرد اما حالا میگه فکر نمیکردم تا این حد باشه فعالیت ها و ... چون من مثل خیلی از خانمها نیستم که همش بشینم خونه فعالیت اجتماعیم زیاده و تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران درس میخونم و فعالیت دارم .

اما همیشه سعی کردم که برنامه ریزی کنم و به زندگیم لطمه وارد نکنه و بنظرم موفق هم بودم ولی همسرم تو این وادی ها نیست . حالا من موندم و این غم بزرگ تو دلم که به هیچ کسم نمیتونم بگم . همه فکر میکنن همه چیز عالیه ولی من احساس عشق و خوشبختی نمیکنم .

همسرمم خیلی بهم ابراز علاقه نمیکنه  وقتی هم که میکنه من اصلا خوشم نمیاد و به دلم نمیشینه  و بخاطر شرایط شغلیش اخر هفته ها با همیم و این باعث سرد تر شدن روابطمون میشه . اینا رو حتی نذاشتم همسرمم متوجه بشه ولی من عاشقش نیستم و زندگی مشترکمون ک هنوز یکسالی به شروعش مونده  برام کابوس شده .

لطفا راهنماییم کنید


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)