سلام
پسری هستم که بی علت نعوظ میکنم و با دیدن خاله خودم به شدت تحریک میشوم چون ایشون در مقابل من رعایت نمیکنند . من از نعوظ کردن خودم بسیار ناراحتم .
کمکم کنید با تشکر


پاسخ :

سلام
تا جایی که امکان داره سعی کنید جایی که اون هست شما نباشید . یا اگه مجبور شدید جایی که هست شما هم حضور نداشته باشید  سعی کنید بهش نگاه نکنید .
این دو نکته هست که باید توجه داشته باشید :
1 - نمی تونید بگید چون من این طوری میشم پس پسر بدی هستم و خدا از دست من ناراحته . شما حالت طبیعی خودتون رو دارید منتهی اگه نگاه کنید و بهش فکر نکنید خوب بودن شما تکمیل تر میشه .
2 - خاله شما هم زن بدی نیست . ولی بعضی از چیزها رو نمی دونه که باید به طریقی توسط بزرگ ترها بهش گوشزد بشه .

اون فکر می کنه چون شما محرمش هستید پس مشکلی نیست می تونه جلوی شما راحت باشه . غافل از اینه که که اندام جنسی رو فقط باید برای شوهر به نمایش گذاشت نه همه ی محارم .
احتمال 99.99 درصد اون نمی دونه که برای شما تحریک کننده است . پس کارش در تحریک شما عمدی نیست .
متاسفانه هستند خانم هایی که فکر می کنند چون اون پسر محرم منه پس مشکلی نیست !!! فکر می کنن محرم بودن ، بحث تحریک کننده بودن رو پوشش میده .

به شما حق میدم که نتونید چیزی از این ماجرا به کسی بگید . مخصوصا اگه اون فرد ناآگاه باشه ، فوری ممکنه انگشت اتهامش رو به سمت شما بگیره و بگه خجالت بکش اون خاله ی شماست !

پس اگه مجبورید با کسی در میون بذارید برید سراغ دایی بزرگتر ، پدر بزرگ یا مادر بزرگ مادری . حداقلش اینه که اگه قراره باشه کسی در این زمینه شما رو درک کنه این سه نفر بهترین هستند .
موفق باشید


مرتبط:

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)