سلام

من یکساله عقدم . جاری دارم که متاسفانه یا هیچ چیز نمیفهمد یا خودش را به اون راه زده است .

مشکل اینجاست اصلا رعایت حرمت و محرم نامحرمی نمیکند.  با شوهر من خیلی راحت و خودمونی و یا به عبارتی خیلی خارج از عرف حرف میزنه حداقل برا من که با برادر شوهرم خیلی سنگین رفتار میکنم رفتارهای اون برام قابل تحمل نیست مثلا کافیه یکجا باشیم با شوهرم و اونم باشه و مغازه ای یا بساطی چیزی اونجا باشه به راحتی به شوهرم میگه وای این چقدر قشنگه برام بخر یا شوهرم مثلا چیزی خریده باشه و فعلا استفاده ای نکنه میگه میدیش به من. 

یا برای هر مناسبتی برای شوهرم کادو میخره. مثلا کلی هم مذهبی هست. و خیلی اداعاش میشه. شوهرم خیلی ساده هست و اصلا توجهی به کارهای اون نداره و وقتی بهش میگم کارش معنی نداره میگه ولش کن. یکبار کاری کرده بود جاریم که دلم خیلی شکست اینجا قابل نوشتن نیست..  دلم نمیخواد بهش رفتاری کنم چون مادر شوهرم نسبت به اون علاقه بیشتری داره اینجوری فقط خودمو بده میکنم. به شوهرم هم خیلی حرف بزنم ناراحت میشه و میگه راجعش صحبت نکن . حتی یک بار گفت قیافه اون خیلی خوبه. خستم بخدا یک دختر دچار کمبود روحی و عاطفی باید بشه جاری من . 

دوستان ازتون پیشنهاد میخوام که چطور بهش بفهمونم سرش به زندگیش باشه و حرمت نگه داره. 

راستی نگید که منم همون کارها کنم چون اصلا در شان من نیست.


مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)