با سلام

بنده 32 سالمه و همسرم 30 سال ، هر دو شاغلیم از صبح میریم سر کار تا عصر ولی همکار نیستیم و مدت دو سال هست که عقد کردیم و یکسال و نیم از زندگی مشترک ما می گذرد.

اوایل همسر بنده خیلی هات بود و تقریبا هر شب رابطه داشتیم و من بعضی شب ها از فرط خستگی میخواستم که بیخیال بشه و همه جا و همه مدل رابطه داشتیم ، اما بعد از یک مدت کلا تو رابطه سرد شد و دیگه مثل قبل به خودش نمیرسه و ما در بهترین حالت هفته ای یک یا دو بار رابطه داریم که اونم باید کلی اصرار کنم مدتیه ( 5-6 ماه ) هر وقت میره اپیلاسیون تا یک هفته قهر میکنه و رابطه نداریم اصلا در صدد ارتباط جنسی نیست و باید بهش بگم و خواهش کنم تا قبول کنه و اخیرا حین رابطه مطلقا بوسه ای رد و بدل نمیشه و صورتش رو کج میکنه .

آریشش فقط واسه مهمونی و جاهای خاص که میریم شده . همش تو خونه دپرس و ناراحته و بر عکس خونه مادرش اینا شنگوله و اون جا همه کاراهای اونا رو سه سوته انجام میده ولی خونه خودمون هر کاری چندین روز طول میکشه و کلا خونه ما نامرتبه و کسی رو دعوت نمیکنیم چون خونه کثیف و بهم ریخته هست .

تابستان تو یک مهمونی دیدم خیلی صمیمی کنار شوهر خواهرش نشسته و اون دست انداخته دور گردنش و خود خواهرشم اون جا بود که من خیلی ناراحت شدم و چند ساعت بعد کشیدمش کنار و خیلی آروم و محترمانه بهش گفتم که ناراحت شدم و دوست ندارم که اینجور باشه و اون گفت همینیه که هست باید عادت کنی اون مثل داداشمه و وقتی من سنم کم بوده اومده تو خانواده ما و از این چرت و پرتا.

دیشب مهمونی بودیم با یه پسر غریبه ( پسر دایی زن دوستم ) در حضور من گرم گرفته بود و بگو بخند و همش چشمش تو چشم اون بود و منم طبق معمول حرص میخوردم و ناراحتم و همش احساس میکنم داره بهم خیانت میکنه ، یه مدت پیش حین رابطه و پیش نوازی داشتم تحریکش میکردم که گفت نکن تحریک میشم و تو هم بلد نیستی چکار کنی ! که دنیا رو سرم خراب شد .

نمیدونم چکار کنم احساس میکنم نمیتونم شادش کنم و هیچ کدوم از کارهام واسش جالب نیست و احساس میکنم که خونه و زندگی و شوهرش رو اصلا دوست نداره . مشاوره هم رفتم نتیجه ای نگرفتم .

عاجزانه تقاضا دارم اگر میتونید راهنماییم کنید .


مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم