سلام

من دختری ۲۲ ساله هستم و مشکلی که دارم اینه که در برخورد با دست دادن نامحرم چه واکنشی نشون بدم ، وقتی یه مهمونی یا جای دعوت باشیم پسر دایی هام و پسر خاله و ... موقع احوال پرسی دست دراز میکنن منم اون لحظه چاره ای جزء قبول کردن ندارم ، حتی چند بار همش خودمو از دید مخفی میکنم اما بازم انگاری فایده نداره حتی وقتی دست میدم اصلا دستشون رو فشار نمیدم که مثلا بفهمن که مایل نیستم اما انگار نه انگار .

خدایش بعد این کار خیلی احساس گناه میکنم حتی یه بار دو سال پیش وقتی خونه خالم بودم پسر داییم اومد جلو برای روبوسی اون وقت من ۲۰ سالم بود اون ۲۷ ،منم خیلی تعجب کردم اما از رو معذب بودن فقط صورتم رو بردم جلو ( البته پسر داییم خیلی پسر خوبیه نه این که از روی قصد باشه کلا طرف های ما  این جور چیزا عادی شده ) من اون موقع محجبه بودم اما بعد اون کار اون قدر احساس گناه کردم که  دیگه خودمو لایق مححبه بودن ندونستم.

خلاصه این که الان حجابم رو برداشتم ، نماز و روزه هم که کلا تعطیل ، هر وقت میخوام از صفر شروع کنم اما نمیشه همش اون لحظه یادم میاد ، کلا من زیاد نمیرم خونه فامیل اینا برای یه همچین موضوع های اما گاهی دیگه مجبورم برم 

لطفا نگین که که دستشون رو قبول نکن و کاملا مستقیم تذکر بده ، باور کنین که نمیشه اگه این کار رو بکنم یه همچین سر زبون ها میوفتم که خدا اون روز نیاره ، من موندم چیکار کنم چه جوری بهشون بفهمونم که دوست ندارم بهشون دست بدم .


مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)