سلام

پسری هستم ۳۳ ساله، خاله ای دارم حدود ۴۰ ساله که تو جمع جلوی بقیه اصلا رعایت پوشش مناسب رو نمیکنه، با وجود اینکه متاهله هر موقع دیدم میاد تو مهمونی و دور همی ها لباس هایی میپوشه که بیشتر بالاتنه ش پیداست. 

یا اینکه تو جمع های مختلف اصلا رعایت محرم نامحرم رو نمیکنه ، خیلی راحت با بقیه احوالپرسی میکنه، فامیلامون هم تو روبوسی باهاش مشکلی نداشتن. راستش خودمم یه بار تو مهمونی هول شدم و بعد از اینکه روم و بوسید بغلش کردم. 

متاسفانه حس میکنم الان از اون موقع به بعد رابطش باهام خیلی گرمتر شده و کمتر جلوم رعایت میکنه،  خب خیلی موردها هم میبینم تو نحوه پوشش که فکر کنم جاش نیست اینجا در موردش صحبت کنم. لطفا بگید چه برخوردی باهاش داشته باشم که هم کمی رعایت پوشش رو بکنه و هم اینکه ناراحت نشه.


مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)