سلام
ببخشید من دختر مذهبی از یک شهر مذهبی هستم که در مرحله خواستگاری قرار دارم و چند جلسه حرف زدم  . من متوجه شدم که در فامیل آن ها بعضی از خانم ها حجاب ندارند یا مثلا با افراد نامحرم دست می دهد ( مثلا با  دختر خاله  ) من این موضوع را نمی پسندم این آقا به من گفتند که پس ازدواج این کار را انجام نمی دهند . ولی این امر در من ایجاد شک و شبه کرده که الان بگویند بعد ها این کار را انجام دهند چون تو حرف هایشان گفتند دست دادن را نشانه احترام می دانند .

چه کار باید بکنم .


مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)