سلام

راستش میخوام سعی کنم تا اونجا که میشه خلاصه بگم بعد اگر سوالی پیش اومد میام جواب میدم

من با یه پسری تو اینترنت آشنا شدم من متولد 74 و اون متولد 70 هست اول که عکسش رو دیدم خیلی به دلم نشست بعد که باهام صحبت کرد حس کردم از من خودمونی تر صحبت میکنه و زیاد خوشم نیومد ولی گفتم هر کس یه جوریه (بی ادب نیست ولی خیلی خیلی با ادب هم نیس ) دیگه اون از من خیلی خوشش اومد و (عکس) منم ندیده بود میگفت تا حالا از کسی خوشش نیومده میگف من از اون بهترم.

بعد یه بار تو پیامهام شماره گذاشته بود و گفته بود که گفتم شاید هم دیگه رو نبینیم و ... ازینجور حرفا منم حذفش کردم چون ازین کارش بدم اومد ولی بعدا اومد صحبت کرد و معذرت خواهی کرد منم قبول کردم (دوباره ادش کردم) راستش بنظرم ناشیانه کار میکنه و سادست (ولی میخوام با شما مشورت کنم چون خودمم خیلی سادم ) من 90 درصد ادلیستم دختر بودن اونم گفت که دخترا رو حذف کرده و ...

در صورتی که من اصن چیزی بهش نگفتم خودش این کارارو میکرد من تو مدت آشناییمون برا اینکه بفهمم چجور آدمیه یکی دو بار زمان صحبتمو تا مدتها بعد از طلوع آفتاب ادامه دادم ( چون اونا یه شهر دیگه هستن و اوقات شرعیشون فرق داره ) ولی دیدم که نرفت یه بارم که من خواستم برم اول وقت نماز بخونم مانع شد و گفت وقت هست منم باهاش هیچ بحثی نکردم که خودشو خوب نشون بده بعدا که بهش گفتم تو نماز نمیخونی یا اول وقت نمیخونی و برات مهم نیس گفت از کجا میدونی گفتم دلیلشو بعد گفتش که من همون موقع که داشتیم حرف میزدیم میخوندم ( ینی خیلی سریع خونده که من نفهمیدم! ) (منم از اونجایی که حافظم ضعیفه نتونستم حرف جدی ای بزنم (گفتم شاید یه وقفه ی کوتاهی بوده که من یادم نمیاد))

اینم بگم که من بعد از اینکه اون شماره داد یه بار هک شدم که اونم میدونه بعد که دوباره بحث شماره رو پیش کشیدم گفت که مگه یادت نیس هک شده بودی من ترسیدم نتونی بیای چون هک شدی؟!! در صورتی که هک مال بعد از شماره بود ولی قبول نکرد ( از اونجاییکه یه موقع ها از رو ضعف حافظه رو چیزای اشتباه اصرار دارم یه این دفعه رو بیخیال شدم )

راستش همین الان که دارم مینویسم یه جورایی خودم جواب گرفتم ولی تا الان تو خیلی چیزا تفاهم داشتیم که من اونارو نگفتم و همش حس خوبی بهش داشتم تا الان و تنها چیزی که باعث شده که اینارو بگم و مشورت بخوام با اینکه یکمی قضیه روشن به نظر میاد اینه که حس میکنم از روی فراموشیشه یا اینکه چون دوسم داره قصد داره هر جور شده رضایتمو جلب کنه و فکر میکنه بعدا دیگه هیچوقت این اشتباهارو تکرار نمیکنه (که البته بازم کارش غلطه ) 

اینم بگم که من شرایطم با اون یکمی متفاوته ( اگر راست گفته باشه ) 

مثلا من پدرم معتاده پدر اون نظامیه

من زیاد از پدر مادرم خوشم نمیاد ولی اون پدر مادرشو فوق العاده میدونه

خیلی به پدر مادرش احترام میذاره (اینو خودش نگفته خودم از حرفاش فهمیدم) ولی من نه:|

وضع مالیش از ما بهتره

من دیپلم دارم اون برا ارشد میخونه

اینم بگم که تو این همه مقاله ای که برا فهمیدن علاقه ی آقایون به خانما خوندم اکثرا موارد و داره و اینکه خیلی سعی میکنه منو بشناسه سوالای خوب میپرسه و میتونم بگم مطمئنم قصدش ازدواجه و تقریبا اگر بفهمم دروغگو نیست همه چی حله ضمن اینکه من قبلا در مورد یه دروغ خودم بهش گفتم خیلی بدش اومد و خودشم مهمترین چیزو تو زندگی عشق و صداقت میدونه .

راستش الان رفته برا کنکور بخونه و خیلی وقته ندیدمش ولی قرارمون بر اینه که یه بار همدیگرو ببینیمو اگه خوشمون اومد بریم پیش یه مشاور و بعدش هر چی اون بگه اون با تمام شرایطم کنار اومده و واقعا همیشه با عقل منطق همراهیم کرده و خیلی دوس داره کمکم کنه من کلاس قرآن میرم و یکی دو بار پیشنهاد داد که هزینه ی کلاسمو بده

میخوام بدونم چه راهی هست که بفهمم واقعا دروغگوئه یا نه؟ چقد احتمال داره دروغگو باشه (یعنی اهل دروغ گفتن باشه نه اینکه حافظش مث من ضعیف باشه ) اینم بگم که موردایی هم پیش اومده که به ظاهر قضیه به ضررش بوده یه جوابی ولی صادقانه جواب داده(مثلا ازش پرسیدم که اگر قرار باشه بین همسرت و خونوادت یکیو انتخاب کنی کدومو انتخاب میکنی؟ گفت خب خونوادمو (دلایلشم منطقی بود و منم با نظرش موافق بودم ) منظورم اینه که اینجوریم نیست که هر کاری برا جلب نظر و رضایتم بکنه با اینکه اکثر مواقع سعیش بر اینه .

خواهشا هر کی هر نظری داره بگه فقط جوابای دو پهلو ندین کامل و واضح نظرتونو بهم بگین ممنونم از خوبی هاتون


مچ گیری قبل از ازدواج:

مچ گیری قبل از ازدواج - روش های غیر منتظره

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم دروغگویی با توجه به زبان بدن

مچ گیری قبل از ازدواج - نشانه های دروغگویی در گفتار

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم هشدار دهنده


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


صداقت در دوران آشنایی:

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

صداقت خواستگارم منو دو دل کرده!

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

چرا بعضی ها برای صداقت احترام قائل نیستند ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

دروغ هنگام تحقیق در خواستگاری

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)