سلام
یه پسر 24 ساله هستم . دانش آموخته یکی از دانشگاه های خوب کشور ، چند وقت قبل از طرف خانواده یه کیس مناسب به من معرفی شد برای ازدواج. ما هم رفتیم یه تحقیق اولیه کردیم . دیدیم خانواده خوبی هستن قرار خواستگاری گذاشتیم. دختر ظاهرا دختر خوب و نجیبی به نظر میرسید غافل از این که یه دروغگوی حرفه ای هستش.
من چون خودم قبلا دوست دختر نداشتم و با این روابط مخالفم به ایشون گفتم که دوست ندارم همسرم چنین روابطی قبل از من داشته باشه. این دختر هم قسم و آیه که من تا حالا دستم به نامحرم هم نخورده چه برسه به این که بخوام دوست بشم. اما وقتی بنده یه کم بیشتر از ایشون تحقیق کردم دیدم ای دل غافل !!! ایشون نه یکی بلکه چند تا دوست پسر تا حالا داشتن. وقتی بهش گفتم من ته تو کارات رو در آوردم شوکه شد و به من گفت چون به من علاقه داشته بهم دروغ گفته.
منم بهش گفتم این اسمش علاقه نیست اسمش ریاکاری و دروغگوییه. وقتی تو دیدی من رو همچین موضوعی حساسم چرا به من دروغ گفتی؟ اگه بعد ازدواج گندش در می اومد که بدتر بودم. اون وقت با  طلاق که بیشتر آبروریزی میشد. خلاصه من دور این دختر رو یه خط قرمز کشیدم. اما حالا اون ولم نمیکنه میگه وابستت شدم. میگه گذشته من به خودم مربوطه!!! ولی من نمیتونم یه همچین چیزی رو بپذیرم ، خب به جای این دختره برم با یه زن مطلقه ازدواج کنم بهتره که ...
سوالم اینه واقعا چرا یه عده دروغگو شدن!؟ چرا نمیشه دیگه به بعضی ها اعتماد کرد؟ و من چی کار کنم این دختر دست از سر من برداره ؟ هر چقدرم بی محلی میکنم مثل کنه ولم نمیکنه
 
مرتبط :

 

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)