سلام دوستان
من یه پسر 27 ساله ام که تا الان درس و سربازی وقتمو گرفته. الانم میخوام برای دکترا بخونم چون نه بازار کار درست و حسابی هست نه چیزی! شاید بتونم با دکترا هیئت علمی ای چیزی باشم.... البته خودمم به درس خیلی علاقه دارم و دلم میخواد تا آخرشو برم.

منتهی من شرایط ازدواج ندارم. هیچکسم حاضر نمیشه به خاطر من چند سال صبر کنه. از تنهایی و فشار هم واقعا خسته شدم و به جنون رسیدم. میخوام این چند سالی که درس میخونم و همچنان شرایط ازدواج ندارم، برم دنبال دوستی تا شاید این فکر و خیال های آزار دهنده رهام کنه و یکمی تنهائی هام پر بشه.

تا الانم اگر اینکارو نکردم به خاطر اعتقادات مذهبیم بود ولی دیگه بریدم. ضمنا من چندین بار به مادرم هم گفتم یه فکری واسم بکنه ولی میگه تو کار نداری، پول نداری کی به تو زن میده؟ برو کار کن پولاتو جمع کن بعدا. 

منم همین تصمیم رو گرفتم ولی با این تفاوت که میخوام برم دوست دختر هم پیدا کنم تا از این فکرها و فشار ها که داره دیوانه ام میکنه خلاص بشم. واقعا احتیاج به همدم دارم و تنهایی داره روانیم میکنه ولی واسه هیچکسی مهم نیست.

لطفا نگین برو کار موقت پیدا کن و اینا. اولا رفتم و واقعا بازار اوضاعش داغونه. ثانیا اگر الان که تب و تاب درس خوندن دارم و توی جو دانشگاه هستم ول کنم، دیگه همیشه حسرت دکترا توی دلم میمونه و بعدا نمیشه گرفت.

بعدشم با یه کار موقت و مثلا ماهی 400-500 تومن مگه شرایط تغییری میکنه و کسی به من زن میده؟ بعدشم انصافا من رشته و دانشگاهم خوب بوده و خودمم ظاهر و خانواده و ... خوبی دارم.

اینکه بخوام برم هر کسی رو بگیرم هم نمیتونم بپذیرم و واقعا یکی رو میخوام هم رده خودم باشه! اما اونها با شرایط امروز من راضی نمیشن و مثلا اگر 4 سال دیگه برم راضی میشن! ولی من این مدت رو واقعا نمیتونم دیگه صبر کنم!

بنظرتون برم دنبال دوستی؟ آیا دخترایی پیدا میشن اونها هم برای فرار از تنهایی یه مدت با کسی دوست باشن و بعدا دلبسته و اینها نشن و آه و نفرینشون پشت سر آدم نیفته؟


مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)