سلام

آقایی 28 ساله ام ، شش ماهه عقد کردم ، در این مدت سرم تو درس و کار بود ، تا اینکه شرایط ازدواج مهیا شد ، حقیقتش من رو مسئله دوست دختر پسری حساس بودم ، ملاکم هیچ وقت شاغل بودن و پول نبود ، اما این یه مورد برام اهمیت داشت . تا اینکه با دختری دورادور آشنا شدم ، تحقیقاتی کردیم و رفتیم جلو و ازدواج ...

ابتدا همه چی خوب بود الانم خوبه ، من معتقدم اخلاق خوب ماندگاره ، به همین جهت هیچ گاه به کسی بی احترامی نمیکنم اما نمیتونم از حقم هم بگذرم . به تازگی متوجه شدم همسرم قبلا دوست پسر داشته ( قضیه اش مفصله ، اگه لازم بود در کامنت ها میگم ) . البته من روی آشنایی های قبل ازدواج یا دوستی در حد صحبت ، حتی چت حساس نیستم .

حساسیتم به این خاطره که موضوع مهم تر بوده چرا که با پیگیری هام به این نتیجه رسیدم که اونا با هم جا هایی مثل قهوه خونه ( با کافی شاپ اشتباه نشه ) می رفتن ، و ارتباط عاطفی که قطع به یقین داشتن ، در این مدت مشکلی با هم نداشتیم .

عشق خودم رو صادقانه نثارش کردم ، و هر وقت می دیدمش سعی میکردم با گل یا هدیه ای به استقبالش برم ، اما از این موضوع ، نمیتونم بگذرم ، ذهنم از یک ماه پیش تا حالا درگیر شده ، یکی - دو هفته اول به روش نیاوردم ، اما بعد با آرامش ( توام با قاطعیت ) بهش جریان رو گفتم ، و نم نم خواستار جدایی شدم ، ولی نامزدم شروع به گریه و ناراحتی کرد و گفتش چون من رو دوست داشته ، حقیقت رو نگفته .

هر چند من باور نکردم چرا که شدیدا معتقدم انسان گذشته رو نمیتونه فراموش کنه ، و شخص اول همواره تو ذهنش میمونه ، از طرفی بنده روز خواستگاری ازش پرسیدم ولی دروغ گفت ، یعنی گذشته نا خوشایند + دروغ ، و این برای منی که تا حدودی مقرراتی هستم اصلا قابل پذیرش نیست .

چند نکته لازم به ذکره :

نکته اول اینکه ما تا کنون ارتباط جنسی نداشتیم

نکته دوم ؛ مهریه ایشون حقوق ایشونه ! در واقع حق طلاق ، حق تحصیل و حق اشتغال رو بهشون بخشیدم و قرار شد به جای مهریه جهیزیه را تهیه کنم ( که فعلا نکردم )

نکته سوم ؛ بنده مذهبی نیستم ، فقط سعی میکنم روی نمازم پایبند باشم

حال با توجه به توضیحاتی که خدمت شما ارائه دادم لطفا در کنار ارائه نظر خود به سوال زیر پاسخ دهید ؛

- آیا یک دختر با وارد شدن به ارتباط عاطفی جدید میتواند شخص قبلی را فراموش کند؟

اگرچه کار ما تا 70 درصد تمام شده ست اما صلاح دیدم مشورتی هم بگیرم

سپاس از همه شما بزرگواران


بیشتر بخوانید ...

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...


مرتبط با اهمیت گذشته افراد در ازدواج:

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...


مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم قبلا رابطه جنسی داشته یا نه؟

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن !

دختری که در دوران آشنایی تن به رابطه جنسی نده ، سرده ؟!

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)