سلام
نمی شود در ایران زندگی کنی، مرد باشی و خوشتیپ و خوش مشرب و این تجربه را نداشته باشی. نمی شود مرد اجتماعی باشی و در دختر تور زدن مهارت داشته باشی و یک بار هم برایت پیش نیاید که جای صید و صیاد ناگهان برایت عوض شود.

بگذارید راحت تر صحبت کنیم؛ اگر مرد باحالی هستید و حسابی هم دختر بازی کرده اید، حتما این تجربه را هم داشته اید که با دختری زیبا و خوش تیپ که مطابق ایده ال های مدرن شماست روبرو شده باشید. دختری که هر چقدر که باهاش حرف بزنید و بیشتر بشناسیدش، بیشتر مطمئن می شوید که این دیگر همانی هست که دنبالش بوده اید. امروزی، زیبا، خوش صحبت و خوش مشرب. به علاوه ی یک خرمن تفاهم.

با این حساب همه چیز خوب است و دیگر مشکلی برای تکمیل شدن نیمه ی پنهان نمی ماند اما… ناگهان یک جمله در ذهنم بالا و پایین می پرد. « قبل از من سکس داشته!»… خب، معلومه کسی که اینقدر خوب بلده خوب یک مرد جذاب و سرکش را به یک پسر بچه دوست داشتنی تبدیل کنه، حتما قبلا تجربه ارتباط داشته و ارتباط هم که بدون سکس یعنی کشک.

نیمه ی پنهان و سنتی مرد با حال و امروزی حالا خودش را نشان می دهد، کم کم، مرد امروزی درون امثال من تبدیل به اجداد با غیرت و فردین صفتش می شود. بزرگ ترین دوگانگی قرن: از یک طرف او همانی هست که دنبال اش بوده ای، از طرفی اما، اون دختر آفتاب مهتاب ندیده ی رویاهایم نیست. چه کار باید کرد؟ این دوگانگی اجباری امانم را بریده و به تعبیر رومی؛ عقل در شرحش چو خر در گل بماند.

حالا منتظر روزی ام که شاید، یا این تجربه دوباره تکرار شود و یا خودم را دوباره غوطه ور در این تجربه کنم؛ لامصب نهایتِ دوگانگی است. هم دلت می خواهد، هم نمی خواهد. هم می توانی باهاش یک دنیا عشق بازی کنی و هم می توانی هر چه نسبت فاحشگی و هرزگی است بارش کنی. ای فاحشه و فرشته دوست داشتنی. نمی دانم، این حس مالکیت و حقی که منحصر به خودم می دانم، نمی گذارد همخوابگی اش با دیگری را بپذیرم. با وجود اینکه این اتفاق قبل از اینکه بشناسمش و وارد زندگی ام شده باشد افتاده است.

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد. نمی دانم فقط ما ایرانی ها اینطوریم یا همه مردان دنیا؟ اما یک چیز را این بار بی تردید می دانم. اگر بار دیگر فاحشه / فرشته دوست داشتنی قصه ام سر رسید، طور دیگری رفتار خواهم کرد، قول می دهم .

حمیدرضا / یکم اسفند نود و سه

از مجله مرد روز


خواستم بگویم چه می شود که یک مرد دخترباز می شود مرد باحال و امروزی. و یک دختری که قبلا با پسری رابطه داشته می شود فاحشه! این تبعیض جنسیتی از کجا می آید؟ از دین که اجازه چند همسری داده؟ از فرهنگ غلط و سنتی؟

از شستشوی مغزی؟ اینکه زنان جامعه هیچ حقوقی ندارند از کجا می آید؟

این حس مالکیت که مردها یک دختر آفتاب و مهتاب ندیده می خواهند اما برای خودشان همه چیز در نهایت با یک صیغه پاک و مباح است،از کجا می آید؟

داشتم فکر می کردم این ذهن ها چطور بیمار می شود؟ که یک مردی همینجا پست میگذارد: دوساله تو این فکرم نکنه زنم باکره نبوده باشه" 

دو سال است زنش را نمی بیند و تمام فکرش این است نکند زنش باکره نبوده باشد. ای وای. چه چیز از این مهم تر!

و آن جمله ی بالایی که میگوید ارتباط بدون رابطه جنسی هم یعنی کشک! به خودی خود جای بحث دارد. این که ارتباط را فقط در رابطه جنسی می بینند.

نظر شما چیه؟


مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم قبلا رابطه جنسی داشته یا نه؟

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن !

دختری که در دوران آشنایی تن به رابطه جنسی نده ، سرده ؟!

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)