با سلام 

اگر تو جلسه ی خواستگاری اقا مستقیم 2 تا سوال زیر رو ازتون بپرسه شما ناراحت می شید یا می گید طرف شکاکه یا کلا موضع خاصی می گیرید ؟

یعنی در رابطه با این که قبلا با کسی بودی یا دوست پسر داشتی یا نه و اگر آره به رابطه ی جنسی رسیده یا نه ؟

سوال به این صورت مطرح بشه ...

1) راستش من می خواستم بدونم در دوران تجرد رابطتون با پسر ها چطوری بوده و کسی قبلا تو زندگیتون بوده یا نه , یعنی نامزدی دوستی کسی بوده ؟ یعنی با کسی بودین تا حالا یا نه ؟

2) اگر جواب داد آره سوال دوم اینه که خوب رابطتون تا چه حد بوده , یعنی چطوری بوده و چند وقت ؟

یا اگر نحوه ی دیگه ای بهتره به نظرتون بنویسید که چطوری مطرح بشه بهتره و کی مطرح بشه (در رابطه با این که می خوایم ببینیم قبلا دوست پسر داشته یا همین الان که رفتیم خواستگاری با کسی هست با نه و اگر اره ایا رابطه ی جنسی هم داشته یا نه ) 

و به نظرتون اگر قبلا دختری با کسی باشه یا در حین مراسم خواستگاری با پسری دوسته برای مدت طولانی که پسره گفته من تو رو واسه ازدواج نمی خوام با موارد مشابه ...راستش رو می گه و اگر رابطتشون به رابطه ی جنسی رسیده باشه چی , راستش رو می گه و چطوری می شه فهمید ؟ 

در ضمن یک عده از دوستان این جا نوشته بودند مستقیم همچین سوالی نپرسید و برید تحقیق , خوب وقتی آدم کسی رو نمی شناسه با تحقیق اونم در رابطه با همچین موضوعی هیچ وقت مشخص نمی شه , یعنی آدم داداشش رو این قدر نمی شناسه که بدونه با کی بوده یا نبوده و اگر بوده چقدر رابطشون نزدیک بوده چه برسه به غریبه و اگر دختری با کسی هست خیلی خوب بلده چطوری پنهان کنه که تو محیط کار و دانشگاه و زندگی مسخص نشه و تابلو نشه و آیا این گونه مستقیم سوال پرسیدن بده )

با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)