سلام

دختری 20 ساله هستم و به شدت معتقد به اصول ، اجتماعی، خوش رو، با حجاب ، بطوریکه از دوران ابتدایی چادر داشتم و با عشق اونو انتخاب کردم و هیچ وقت پشیمون نیستم.

دانشجو هستم و طبق فرموده اطرافیان زیبا... دلیل حجابم توبه ای بود که در دوران 11-12 سالگی کردم... بنده مرتکب بزرگترین گناه ذر دوران ابتدایی شدم که تا عمر دارم فراموش نخواهم کرد و دوران کودکیم با بدترین خاطراتم سپری شد.

6 سال سن داشتم که یکی از دوستانم که شاهد عینی فعالیت های جنسی پدر و مادرش بود، و مرا که صفر کیلومتر بودم به بیراهه کشاند و من بخاطر کنجکاوی با او همراه شدم .

اما توان گفتن آن حرف ها را به خانواده نداشتم و خانواده ما دختر بچه ها را در فکر اینکه در حال بازی هستیم رها کرده و به فکر نبودند متاسفانه... 

اینو گفتم که بدانید از کجا شروع شد، اما قضیه به اینجا ختم نشد و آن دوستم پسر عمه بنده را که هم سن بنده بود را به بیراهه کشاند، و بعد چند ماه دوستم از محل رفت و منو پسر عمه موندیم، بخاطر کنجکاوی های بچگانه ، کارهای بی شرمانه ای انجام دادیم تا سن 11_12 سالگی... که بنده خیلی متاسفم بخاطر این به فکر خودکشی بودم اما با توبه و افسوس بسیار تا این سن حتی خ.ا هم نداشتم ...

اما قضیه به اینجا ختم نشد و پسر عمه بنده ، تمام حرکات و اعمال را به پسر خاله و پسر عمه دیگرم گفت، حتی آن زمان آنها هم از من درخواست کردند ولی من نگذاشتم و دیگر با آنها هم کلام نشدم...

اما بعد از چند سال آن دو خواستگار بنده هستند و من به همان دلیل جواب منفی دادم به هر دو... با اینکه هر دو دارای شرایط خوبی هستند و تا حدودی بنده علاقه درونی به پسر خالم داشتم اما پاسخ منفی، نه تنها این بلکه همه خواستگارانی که داشتم سریعا پاسخ منفی میدهم و اطرافیان و خانواده را به سختی، به دلیل درس خواندن توجیه میکنم، اما بی آن که از باطن من خبر داشته باشند و از گذشته من، مهر پاکی بر من میزنند در حالی که بنده این حرکت را نوعی خیانت دانسته و حال اگر فرضا به پسر خاله پاسخ مثبت دهم آیا در آینده بر من سر کوفت خواهد زد ؟!

و یا اگر به خواستگاران دیگرم پاسخ مثبت دهم آیا در آینده متوجه عمل من میشود ؟ یا در جلسات خواستگاری این را در میان بگذارم تا خیانت محسوب نشود ؟ به همین دلایل همه خواستگارانم را رد کرده و زیر فشار خانواده و اطرافیان به لحاظ ازدواج هستم...

خواهش میکنم کمکم کنید تا انتخاب درستی کرده و پشیمانی دیگری به بار نیاید ...

التماس دعای فراوان از همه قبلا از همه کمال تشکر دارم .


مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)