سلام
دوره ی اخر زمون شده به خدا. دوستان نمی دونم چیکار کنم . من از یه دختر خانوم خوشم اومده بود . موضوع رو گفتم و رفتن تحقیق. از شانس بد ما موقع تحقیق از یکی سوال کرده بودن که با اون دختر و خانوادش مشکل داشته. هر چی از دهنش در اومده بود به ناحق گفته بود.

خانواده که به من گفتن داغون شدم. اما بعد از چند ماه اتفاقی فهمیدم همه چی رو اون طرف به خاطر یه کینه که  دلیل خاص خودش رو هم داشته دروغ گفته. موضوع رو به خانواده گفتم. اما باور نکردن . چون نامرد کارش رو خوب یاد داشته.

یه سری از اطلاعات رو درست داده بود که اعتماد خانواده رو جلب کنه بعد زده بود جاده خاکی .!! ولی میگن کاسه ای که شکست هر چی هم که چسبش بزنی مثل روز اول نمیشه .حالا هر چی به خانواده میگم دروغ گفته طرف باور نمی کنن و میگن یه سری حرفاش راست بوده پس بقیه هم راست بوده و به قول معروف ( تا نباشد چیزکی،  مردم نگویند چیزها ) .

نمیدونم با اون نامرد چیکار کنم.جلوی سنت خدا و پیغمبرش رو گرفت . من که بخشیدمش .دوستان شما هم براش دعا کنید خدا ببخشدش. ولی یادتون باشه هیچ وقت با زندگی ادم ها بازی نکنیم. از طرف یک دلسوخته .


مرتبط:

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

صداقت خواستگارم منو دو دل کرده!

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

چرا بعضی ها برای صداقت احترام قائل نیستند ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه)