سلام

من چند روزیه که با این سایت اشنا شدم و خیلی از مطالب خوب و تجربیات و نظرات دوستان استفاده کردم .

راستش من هیچ شناختی از پسرا ندارم در واقع تا حالا هیچ دوست پسری نداشتم یعنی اهل این برنامه ها نبودم و نیستم .

همش سرم به کار خودم و به درس خوندن گرم بود ولی الان فکر می کنم چقدر اشتباه کردم نمی دونم دچار تردید شدم اونایی که اهل این دوستی ها بودن حتی تو اقوام نزدیکم دختر دایی ها از دوران راهنمایی دوست پسر داشتن و الانم  یکسالی هست ازدواج کردن با همون دوست پسرشون . اینکه میگم اشتباه کردم نه اینکه بخوام خدای نکرده به گناه بیوفتم در واقع زیاد کششی به این مسائل و اعتقادی به این دوستی ها ندارم .

شاید خیلی ها مثل اقوام و فامیل منو امل و عقب افتاده خطاب کنند ولی خب دست خودم نیس دوست ندارم بعد ازدواج عذاب وجدان داشته باشم . چون دختر خیلی احساسی هستم از اونایی که شدیدا وابسته میشم برای همین هیچ رابطه و دوستی رو کلا شروع نکردم .

ولی 1 سالی هس که از اقا پسری در موسسه که اونجا ازمون ازمایشی میدادیم خیلی می خواست باب صحبت رو باهام باز کنه یا بهم نزدیک شه ولی دقیقا منم فرار می کردم خیلی تابلو.

حتی سلام می کرد خجالت می کشیدم جوابش بدم یا خیلی اروم و سرد جواب میدادم تا چند وقت دیگه منو می دید اخم می کرد یا مثل سابق دیگه سعی نمی کرد باهام همکلام شه .

این دوره زمونه همچین پسری ارزوی هر دختری هس الانم به ندرت می بینمش ازش خوشم اومده ولی نمی تونم با پسری در ارتباط باشم عرق می کنم قرمز میشم حتی دستام و صدام میلرزه .

دقیقا همونی که همیشه تو ذهنم داشتم خیلی رفتار مردونه و پخته ای داره و مغروره .من همیشه از پسرای مغرور خوشم می اومد و در عین حال خیلی با ادب و متین. نمی دونم چرا تغییر رفتار داده ؟؟!! خواهشا راهنماییم کنید


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)