سلام

دختر 21 ساله ای هستم،دانشجو و چادری  .

من 21 سال پاک زندگی کردم تو دانشگاه کسی جز جدیت و متانت چیزی از من ندیده، زندگی سختی داشتم و دارم نه از لحاظ مالی از نظر اوضاع خونه، مشکلاتی که اشک آور و زجر آوره به بن بست رسیده بودم همه پیشنهادات تو دانشگاه رو رد کرده بودم تا اینکه یه نفر بهم پیشنهاد داد و من نمیدونم چرا زبونم بسته شد .

نمیدونم لج کردم نمیدونم کار خدا بود خلاصه قبولش کردم. نیاز داشتم به کسی که تکیه گاهم باشه پناهم باشه تو این بی پناهی خونمون. حالا پنج ماه از با هم بودن ما میگذره و من متاسفانه یا خوشبختانه به این آقا علاقه مند شدم اونم از هیچ محبتی دریغ نکرده واسم .

مثلا پسرای امروزی رفتارها و دوست داشتن های آبکی نداره کاملا مردونه رفتار میکنه و مردونه هم علاقشو ثابت کرده اما چون ایشون دانشجوی دکتری هست ما شرایط ازدواج نداریم حداقا تا دو سال و من کم کم دارم متوجه میشم که با پدر سخت گیری که دارم شاید تا دو سال نتونیم ادامه بدیم با هم. 

پدرم فوق العاده غیرتیه بیش از حد تصور و من همیشه دلزده بودم از اینکه شریک زندگیم یه مرد غیرتی باشه. اما جدیدا متوجه شدم که ایشون هم غیرتی هستن... میگه چرا انقد بیرون میری، این بیرون رفتنای زیاد کار دست خیلیا داده.

خیلی از زنا بودن که از شوهرشون عشقشون گذشتن و تو خیابون دل به یکی دیگه دادن. بیرون پر گرگه... من واقعا درک نمیکنم این حرفا رو از کسی که تحصیل کردست. نمیدونم واقعا آدم شکاک و بددلی هست یا نه... از طرفی دوسش دارم همه اخلاقاش خوبه اما من انقد آلرژی دارم به همین غیرت که میتونه تنها این عیبش منو داغون و سرد کنه ... .

نمیدونم چیکار کنم دوستان. نمیخوام چشم بسته دل ببندم بهش و وقتی رفتم زیر یه سقف باهاش پشیمون بشم. چطوری میتونم بفهمم شکاکه یا نه ؟


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)