سلام خسته نباشید.
خواستگاری دارم که از همه لحاظ آدم موجه و قابل قبولیه. در مورد گذشتش چیزی به من گفته که میخوام نظرتون رو راجبش بدونم.

ایشون توی دوران دانشگاه چهار سال با همکلاسیشون به قصد ازدواج دوست بوده ،اون دختر بهش پیشنهاد رابطه جنسی میده ولی ایشون به گفته خودشون با وجود تحریک زیاد بخاطر علاقشون به اون دختر و اینکه نمیخواستن حرمتش رو لکه دار کنن پس زدن اونو و دختر هم گفته از من بدت میاد و گرنه کیه که سکس بهش پیشنهاد بشه بگه نه؟!

خلاصه با اون دختر رابطش رو قطع میکنه. چند ماه بعد هم ظاهرا وقتی میره خونشون می بینه خواهرش با دوست خود این آقا مشغولن . ... ایشون هم کلا الان قید خواهرشو زده و برای خواستگاری هم با پدرش اومد.

مادرش هم خارج از ایرانه. حالا سوال من از اینجا شروع میشه:

ایشون یه چیزی به من گفت که منو به فکر فرو برد،گفت ببین من توی زندگیم از دو تا از نزدیک ترین زنهای زندگیم خیانت دیدم .تا مدتها از همه زنها حالم بهم میخورد و تو اولین دختری هستی که نتونستم راجبت مثل بقیه قضاوت کنم .اگر روزی به من خیانت کردی سرت رو گوش تا گوش می برم و توی این حرفم هیچ شکی نداشته باش!

من که اهل این برنامه ها نیستم ولی این حرفش منو به فکر فرو برد که ممکنه بخاطر تجارب تلخ گذشته ایشون شکاک شده باشه؟!

البته تا الان چیزی ازش ندیدم که بگم شکاک هست .حالا بنظر شما من از چه راههایی بفهمم ایشون شکاک شده یا نه؟! ایشون به من گفته قضیه ی خیانت خواهرش رو به پدر مادرم نگم تا اگه وصلت کردیم آبروش جلو خونوادم نره ،برای همین من این موضوع رو به خانوادم نتونستم بگم،ممنون میشم راهنماییم کنین.

(گفتن میتونم صحت این موضوع رو خودم شخصا تحقیق کنم چون ظاهرا ایشون با دیدن خواهرش توی اون حالت خون به پا کرده و با وساطت همسایه ها کار به جای باریک نکشیده )


مرتبط:

آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)