سلام به همگی

وقتی یک مرد از ناراحتی یا از درگیری های کارش به زنش میگوید انتظار دارد زنش چجوری برخورد کنه یعنی چی بگه؟

چون شنیدم مردان بر خلاف زنان زیاد همدردی رو دوست ندارند . خودم جایی برخورد دو نفر رو دیدم یک زن و مرد از اشناها که مرد داشت از ناراحتی هایش میگفت  که سر مسایل اقتصادی بود و استرس داشت.

در این زمان خانمش داشت بهش روحیه میداد که میگذره  و نگران نباش من ته دلم امید دارم مشکلت زود حل میشه  و ... . یکدفuه مرد گفت که اینقدر حرف الکی امیدوار کننده  بهم نزن یک حرف جدید بگو بهم  و خانم بنده خدا گیج بود چی بگه؟ و من o-0 تعجب کردم از حرف اقاهه .
حالا من سوال دارم واقعا شما آقایان در مواقع بازگو کردن ناراحتیتان به همسر، انتظار دارید همسر چه پاسخی بده ؟ یا خانم باید چی بگن اون موقع  برای مرد که مرد فکر نکنه زنش الکی میگه چون خانمش الکی نمیگفت و بنده خدا داشت روحیه میداد.

سوال دوم وقتی یک مرد بداخلاق میشه یا تندی میکنه زن چیکار کنه اروم بشه و مردی که تو زندگی خودشو میبازه واحساس بد داره زن چطور روحیه بهش بده که بهش بر نخوره؟
چقدر زن و مرد تفاوت دارند
این سایت چقدر خوبه که من بعضی وقتا مطالب رو میخوانم تفاوت ها چقدر زیاد است. البته تفاوت هم قشنگه به شرطی که اگاهی داشته باشیم.سپاس از نظرات شما.
پیشاپیش از وقتی که گذاشتید ..


بیشتر بخوانید ...

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)