سلام دوستان

لطفا راهنماییم کنید واقعا نمیدونم چی کار کنم آیا مشکل از منه یا همسرم؟

28 سالمه و پنج ساله ازدواج کردم همسرم هم 33 سالشونه تا قبل ازدواج سرم تو درس و کتاب بود و به ازدواج اصلا فکر نمیکردم همه خواستگارام و به بهانه درس رد میکردم . راستش یکمی هم از ازدواج می ترسیدم چون رابطه پدر و مادرم خیلی خوب نبود کلا از زندگی کردن هراس داشتم تا اینکه همسرم به خواستگاریم اومد و باهاشون دو ماه ارتباط داشتم و حرف زدم و جواب بله دادم همسرم واقعا خوشحال بود.

اوایل ازدواج واقعا بی تجربه بودم با دنیایی از خامی و بی تجربگی با همسرم ازدواج کردم ولی تو یکسال دوران عقد هیچ وقت نتونستم روحیات همسرم و بشناسم خیلی دعوامون میشد همش هم سر چیزای بیخود بود اینقدر این دعوا کردنا ادامه پیدا کرد که نسبت بهش سرد شدم .

علاقه ای که اول ازدواج داشتم الان خیلی کمرنگ شده بعضی مواقع اصلا دوست ندارم ببینمشون. اعصابم سر چیزای الکی بهم میریزه و دعوا راه میفته مشکل بزرگی اصلا نداریم فقط سر یک سری مسایل ساده و جزئی. الان نسبت به همسرم سرد شدم نمیدونم اونم نسبت به من همینطره یا هنوز دوستم داره از کجا بفهمم که زندگیش و دوست داره یا نه؟

بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)